4.Bölüm

126 11 0
                                    

Lily erkek soyluların ona bir şey vermesinden rahatsızdı.

Ona hediyeleri verirken şöyle şeyler söylerlerdi. "Kendini yük hissetme çünkü bu sadece bir iyilik."

Eğer reddederse onu almaya bile zorladılar. Lily'nin ebeveynlerinin bilmesi için onu malikaneye teslim etmeleri halinde yapabileceği hiçbir şey yoktu.

Daha sonra başka bir asilzadeyle dans ettiğinde ihanete uğramış hissettiler.

"Onun için yaptığım onca şeyden sonra neden ilk dansı başkasına versin ki?"

Bir gün Lily'yi seven üç adam, Marchioness'in açık hava partilerinden birinde kavga etti.

"Lily Hedwick benim hanımımdır!"

"Bu utanmazlık! Ona kaç elmas verdiğimi biliyor musun? Parasının bile yetmediği bir evle ona nasıl sahip çıkarsın?"

Lily'nin sahibi olduklarını iddia ettiler ve ne kadar para harcadıklarını karşılaştırdılar. Sonunda uzlaşmaya varamayıp kılıçlarını kullanmaya başladıklarında, Lily başka birinden gelen tek taraflı bir hediyeden rahatsız oldu.

Hal böyle olunca Blake'in şatosunda bedava kalmak rahatsız ediciydi.

Lily'nin kendisi kalmak istemesine rağmen.

'Kaleye geldiğimde iş istedim, neden bir şey söylemedi?'

Elbette bu garip Dük'ün arkasında başka niyetlerin olduğunu yanlış anlamamıştı.

'Kibar değil ve kaba bir ağzı var........'

bir adamdı.

Yine de aldığı iyiliğin karşılığını vermek iyi bir fikirdi.

Yeter ki adamla istediği gibi karşılaşmasın.

Lily kendisine tahsis edilen odada bir süre dinlendi ve vücudunun üst kısmını kaldırdı.

"..."

Şafak vaktiydi.

Lily'nin gece geç saatte şatoya gelmesinin üzerinden birkaç saatten fazla zaman geçmemişti.

Sıcak suyla yıkandı ve vücudu yoruldu.

Ama hâlâ uyuyamadı.

Şimdi kale işlerine yardım ederse kendini daha iyi hissedecek gibi görünüyordu...

'Benim de çok güzel bir odam var. Birşey yapmam lazım.'

Lily tekrar etrafına bakarak mırıldandı.

Blake'in onu kollarında taşıdığı oda banyolu odaydı. Kalenin yükseklerindeydi ve karla kaplı dağlara bakıyordu.

Burası imparatorluğun başkentinin şık evlerinden çok uzaktı.

Ölen sanatçıların geride bıraktığı ünlü tablolar ya da pahalı kuru asma gülleri ve sergiler yoktu.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin