Blake Upus'un çocukluğunda kullandığı odada bulunan günlük. Adam, kötü yazılmış, küfür ve kötü niyetle dolu otuz beş sayfayı okudu. Onun için büyük bir sabır gerekmişti."Buraya ne yazdın? Ne kadar kötü bir el yazısı."
Yazısı hâlâ kötüydü ama adam o sırada yedi yaşındaydı, dolayısıyla yazı stili daha özgürdü. Ama Lily'e olan merakı nedeniyle okumaya devam etti. Sonunda aradığı ipucu 35. sayfadan çıktı.
<Yaklaşan çay partisinde sinir bozucu bir kız vardı. Bu kızı tanıyorum. Çünkü anne ve babası, bu durumun tadını çıkarırken kasıtlı olarak babamın başına pasta koydular ve ona kötü sözler söylediler. >
Sinir bozucu bir kız mı?
O andan itibaren Blake ara sıra kızın görünüşünü bulabildi. Sonraki Sayfa.
<Bugün kadın derneğinin öncülüğünde antika müzayedesinin yapıldığı gün. İmparatorun kuzenlerinin düzenlediği bir etkinlik olduğu için bana katılmam söylendi. O sinir bozucu kızla tekrar karşılaştım. >
Sinir bozucu kız ortaya çıktığında küfür seviyesi düştü. Bu, genç Blake'in kalbinin ısındığı anlamına geliyordu.
Son sayfa.
<İmparatorluk savaşının yıldönümünde kız beni selamlamaya çalıştı ama durdu. Anne babası izliyordu. Parti yetişkinlerin bizi izleyemeyeceği kadar büyük olmadığı sürece o çocukla gizlice oynamak zor.>
Günlükte genç Blake'in öfkesinin o zamandan bu yana biraz azaldığı görülüyor.
Kahyanın sözleriyle birleştirildiğinde hikayeyi neredeyse anlıyordu.
"Genç Blake artık başkentteki günlerinin tadını biraz daha çıkaracaktı."
Tanışmak istediği biri vardı.
Blake'in beyninde uykuda olan eski anılar yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu. Birkaç gün önce aklına gelen manzaraya tekrar baktı.
"Deli misin sen? Buğdayın kulağına konuştun ama cevap vermediler.” (Genç Blake)
Sarı buğday tarlasında sadece genç Blake ve küçük kız vardı. Adam sonunda ikisinin neden buğday tarlasında olduklarını hatırladı.
Yetişkinlerin gözünden kaçarak masanın altına sürünerek partiden kaçtılar ve kendilerini yakındaki bir buğday tarlasında buldular.
" Hayır ama…." (Küçük kız)
"Ve çimenlerle konuşmak palyaçoların işidir." (Genç Blake)
Parlak güneş ışığının altında yoğun kırmızı bir kamış yatıyordu.
Sahnedeki küçük kız onunla yüzleşmek için döndü ve Blake, daha öncekinin aksine artık onun yüzünü görebiliyordu.
O Lily Hedwick'ti.
O temizdi.
"......"
Blake şok içinde tuttuğu günlüğü düşürdü.
'Gerçekten---o kızla o ve ben küçükken tanıştık mı?'
Pencerenin yanında oturduğu yerden günlüğü aldı.
Pencereden Lily'yi ve midillinin karlı alanda oynadığını görebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Ficción históricaSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...