Tekne yolculuğunun ardından Blake ve ekibi hızlı adımlarla yürüyorlardı.
"Bizi tamamen programın dışına attınız."
"Bu kadar geç saatte suda ne yapıyordun?"
Sırılsıklam bir hizmetçi geç kaldığı için azarlanıyordu.
O da hızlı yürüyordu çünkü onun için otele erken dönmesi gerekiyordu.
Lily'nin paltosu gibi hizmetçinin ıslak kıyafetlerinin de değiştirilmesi gerekiyordu, ancak bagajları çoktan bir işçi tarafından alınmış ve otele geri gönderilmişti.
"Geç kalmadım bile ve bu seyahat broşüründe Bayan Lily'ye gösterecek tam olarak 251 yerimiz olduğu yazıyordu!"
"Eğer otelde durursan, bir saatini boşa harcarsın."
Ancak sanık hizmetçi meydan okuyordu.
"Öyle bir şey, sen de benim durumumda olsan aynı seçimi yapardın."
Sanki hayatta istediği her şeyi elde etmiş gibi memnun görünüyordu.
"Seni p * ç!"
"Seni p * ç!"
"Sizi piçler!"
İşte o sırada hizmetçiler arasında savaş çıktı.
Lily huzur içinde izlerken kolundaki takıların yerinde olmadığını fark etti.
"Aman Tanrım..... ne yapacağım?"
"Sorun nedir?"
"Bu bir bilezik, Gianna bunu benim için yaptı ve onu kaybetmemeliydim. Sahile geri dönmem gerekiyor."
Blake başını savaş yönüne doğru salladı.
"Hey Millet."
Ancak kavganın ortasında onu duyamadılar.
"Sizi açgözlü piçler! Gerçek şu ki, Lily'yi tamamen kendinize saklamaya çalışıyorsunuz!"
"Seni öldüreceğimi nereden biliyordun?"
Blake bu kavganın yakın zamanda bitmeyeceğini fark etti.
"Hadi kendi yollarımıza gidelim."
"Ya yollarımız kesişirse?"
"Boşver, akşam yemeğinden döndüğümüzde hâlâ böyle kavga ediyor olacaklar."
Blake ve Lily, küçük teknelerin kıyıda sıralandığı nehir kıyısına geri döndüler.
Ancak katip kayıp eşya hakkında soru soramayacak kadar meşgul görünüyordu. Uyuyakalmış ve bir kazaya neden olmuş olmalı.
"Ah, işte burada..."
Lily boş bir teknenin üzerinde duran kol takılarını gördü.
Zaten koşum takımları yüzünden görevliyi beklemek zorunda kalmışlar ve bunu düşünürken ellerini kilitsiz açılan koşum takımlarına koydular.
"....!"
Lily hiçbir uyarıda bulunmadan uçurumun kenarından düştü ve pırıl pırıl berrak suya indi.
"Ahh."
Avucunun içi toprak tanecikleriyle kaplıydı ama yaralanmamıştı.
Ancak emniyet kemerine ihtiyaç duymasının tek nedeni bu değildi. Başka bir tekne yanaşarak gerçeği doğruladı.
"Zambak!"
Blake endişesini homurdanarak gizlemeye çalıştı: "Daha dikkatli olman gerekirdi, canın yandı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Ficção HistóricaSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...