"Aman Tanrım, şuraya bak."
"Fox malikanesine ne oldu?"
Başkent konaklar ve insanlarla tıka basa doluydu.
Bu nedenle Fox konağı bulvarın ana girişine de yakındı. Yoldan geçenler Sebastian'a baktı.
Kapı bekçisi şikayet etti.
“Dağınık barbar, aksanınız sadece duymak bile tüylerimi diken diken ediyor. Düklüğüne falan geri dön! Neden buraya gelip bizi dolandırıyorsun!?”
"Yalan söylemiyorum! Aradığınız kişinin nerede olduğunu gerçekten biliyorum! Lily adındaki kadın!"
Sebastian'ın yolculuğu çok zorluydu.
Giydiği şeyden dolayı arabaya binmek kolay değildi.
Neden bunu yaşamak zorunda olsun ki! Trene binmeyi başardı ama ona domuzların dışkısını temizlemek için hayvan kompartımanını kullanmasını söylediler!
Ama gözlerindeki bakış çok yoğundu.
Artık bu zorluğu aştığı için Lily'yi yakalamaya gidecekler.
Hatta kadının ne hata yaptığını öğrenip kaçabilirdi.
"Lütfen bana bunu kanıtlama şansı ver! Sahip olduğum her şeye rağmen Lily, o kişinin nerede olduğunu biliyorum.... ......"
“Bu piç!”
Şövalye mızrağını Sebastian'a doğrulttu. Demir parlıyordu ve serin güneş ışığını yansıtıyordu.
“Bu gürültü de ne? Sesini yemek odasına kadar duyabiliyorum!"
Lily'nin kocası Kont Fox bahçeye çıktı.
"Herhangi bir şeyi gerektiği gibi halledemeyecek kadar aptalsın!"
Öfke nöbeti şövalyenin şaşkın görünmesine neden oldu.
"Öyle değil Kont........."
Sebastian'ın içinde birden Kont Fox'un önemli biri olduğuna dair bir his oluştu.
Kapıya doğru koşup diz çöktü.
"Lily Hedwick'in nerede olduğunu biliyorum!"
Blake'in beklediği an gelmişti.
Kont Fox, kafasını kurdun ağzına sokmak üzere olduğunu bile bilmiyordu. Sadece gözlerini sevinçle açtı.
"Ee, ne? Ne?"
Sebastian malikaneye bile giremedi.
Zor yolda diz çöktü ve masum görünmek için elinden geleni yaptı.
"Lily Hedwick, işte o."
Kont Fox'a açıklamaya başladı.
Lily Hedwick'in düklüğe geldiği zamandan beri... çatalı ne kadar zarif bir şekilde tutuyordu.
Ayrıca Kış Kalesi halkını baştan çıkarmak için hangi becerileri kullandı?
Bilgisini kanıtlamak için ona her şeyi anlattı. Hatta Lily'nin yürüme şeklini bile anlattı.
"Evet! Bahsettiğiniz kadın Lily olmalı!"
Kont Fox mutluydu ve sevinçten havaya sıçradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Fiksi SejarahSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...