18.Bölüm

54 2 0
                                    

    Hastalar yaralanmanın ciddiyetine göre sıralandı.

    Lily ölmek üzere olan ve büyü tedavisine ihtiyaç duyanların önünde duruyordu.

    Aldığı ilk yaralı, avcı kıyafeti giyen, otuz yaşlarında bir adamdı.

    O, dağ sırasının altındaki karakolda yaşayan düklüğün bir şövalyesiydi ve doğal olarak Kış Kalesi'nin tamamına yakın bir adamdı.

    "Acil olan karındır."

    Bir canavarın diş izleri sol midesinin üst kısmında açıkça görülüyordu.

    "Görmek zor değil mi?" (Blake)

    Blake, Lily'nin yanında dururken yüzündeki ifadeyi izledi.

    Güzelce büyümüş soylu kadının ilk bakışta mücadele edeceği açıktı.

    "Sorun değil. Acelem yok. Peki ya istediğim büyü kaynakları?" (Zambak)

    "Depoya baskın yaptım. Peki mideniz bulanıyor mu acaba?" (Blake)

    "Hayır değilim. Merak etme. O çantanın içinde mi? Lütfen onu bana ver." (Zambak)

    "Başın dönüyor mu?" (Blake)

    "Hayır ben iyiyim. Düklükten beklendiği gibi çok şey getirdin." (Lily)

    "Bayılacakmış gibi mi hissediyorsun?" (Blake)

    "Kusura bakmayın, sözümü kesiyorsunuz. Eğer yapacak daha iyi bir işin yoksa lütfen gidebilir misin?" (Lily)

    Lily bunu üstü kapalı bir şekilde söyledi ve eğer Blake'in sözlüğü yorumlanacaksa bu, çekip gitmek anlamına geliyordu.

    Lily, Blake'i yukarı gönderdi.

    Onun küçük gücü tarafından itilmekten başka seçeneği yoktu. Yine de Lily'nin tenine baktı.

    "İyi olduğundan emin misin?"

    “Lord Blake, lütfen banyo yapın. Bunlar saçındaki canavar cesareti. Eminim biliyorsunuzdur, enfeksiyon riski var.”

    “Kaleye girmeden önce onlardan kurtulduğumu sanıyordum.”

    "Sırtınızda iki adam taşırken bunu yapmaya zamanınızın olması gerçekten şaşırtıcı."

    Lily sitem ve hayranlık karışımı bir ses tonuyla cevap verdi.

    Bir anlık sessizlik oldu. Şakanın ardında gizlenen endişeli ifadesi ortaya çıktı.

    "Bayan?"

    Lily biraz korktu ve Blake'in elini tuttu.

    Beyaz ellerinin arasına büyük bir eldiven sokulmuştu.

    Eldiveni ince bir kan sızıntısı ıslattı.

    "Ben elimden geleni yapacağım."

    Lily korkmuştu.

    Yaralı insanları görmeye alışkın olmadığından değildi.

    Yeterince iyi olmazsa birinin öleceğinden korkuyordu.

    Lily'nin bir büyücü olması gerçeği sadece bir soylu için tuhaftı.

    Büyü gücünün kendisi o kadar da önemli değildi. Günlük hayatında hiç enerji kullanmadığını görmek kolaydı.

    Aslında ona yük oldu.

    Lily, onun yokluğu yüzünden Kış Kalesi'nin nazik insanlarının bir daha geri dönmemek üzere bir yerlerde kaybolacağını düşünüyordu.. ....

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin