Blake, hizmetçilerin Lily'ye sarıldıklarını görmekten nefret ediyordu.
Kendisinin orada yakalanmasına nasıl izin verebilirdi?
"Siz Leydi'nin adamları gibi görünüyorsunuz, gidin kendi başınıza oynayın ve bu iş bitsin."
Hizmetçiler Blake'le dalga geçtiler, "Evet, bir Leydi görmeyeli uzun zaman oldu."
Herkes için harika bir kahvaltıydı.
Lily hâlâ herkese sarılıyor ve mırıldanıyordu.
"Belki de burayı gerçekten severim."
"Senden zaten hoşlanıyorum Bayan Lily. Bu adamların hepsi bunu yapıyor."
'Öğleden sonra seni kalede yaşayan diğer insanlarla tanıştıracağım. Uşak, hizmetçiler, hatta bahçıvan. Kış Kalesi'ndeki herkes seni memnuniyetle karşılayacaktır."
Blake ekledi.
"Ben yokum."
"Böyle sesi olan bir insan şatoda mı yaşardı?"
Blake dışında bir kahkaha patlaması oldu. İlk başta herkes Lily'ye karşı kendini garip hissetmişti ama çok geçmeden ona açıldılar. Ve Lily de bu durumdan memnundu.
Bu Lily'nin halkının yaratıldığı anlamına geliyordu.
***
Bu arada imparatorluğun başkentinde sıradan bir kahverengi konaktı.
“Sadece para almak isteyen bu kirli insanlar! Kanalizasyonda gezinen fareler senden daha iyisini hak ediyor!"
Kont Fox'un bağırışı malikanedeki tüm hizmetçileri titretti.
Soyadından da anlaşılacağı gibi tilkiye benzeyen adam o kadar da korkutucu değildi.
Ancak onlara fırlattığı cam şişeler ve dolma kalemlerin aslında öldürücü bir amacı vardı.
"Lily kaçalı zaten bir hafta oldu!"
"Özür dilerim efendim."
"Sana daha fazla zaman mı vermeliydim? Lily'yi bulman için sana bir ay mı vermeliydim? Böylece rahatlayabilir ve atıştırmalık zamanının tadını çıkarabilirsin."
Tam o sırada uşak bazı işlerini hallettikten sonra malikaneye geri döndü.
"Sen. Ne buldun?"
Uşak az önce Lily'nin en yakın arkadaşı olan Genç Hanım'ı ziyaret etmişti. Reddederek başını salladı.
"Bayan geçen yıl birbirlerini görmediklerini bile söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
أدب تاريخيSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...