Lily ve IIDexter kış kalesinin dışındaki yolda yürürken sohbet ediyorlardı. Ve Blake onlara baktı.
"......"
Sakin görünümü alevli gözlerini gizliyordu.
Bu durum hoşuna gitmemişti, bu yüzden çenesini büyük ellerinin arasına aldı ama aralarında görünen dudaklar hafifçe eğikti.
Adam bunu kabul etmiyordu ama açıkça kıskanıyordu.
'Lily Hedwick, bunu yapmamalıydın. Benim önümde başka bir adamla flört etmen beni dehşete düşürdü.'
Bu düşünce aklına gelince sorular birbirini takip etti.
'Bir dakika bekle. Neden?'
İyi evet.............
'Çünkü bir söz verdim.' (Genç Blake)
Cevap veren Blake değildi.
Çocukluğundan kalma genç Blake, somurtkan bir yüzle hafızasının bir köşesinde duruyordu.
Çocuk bir söz verdi.
'Ona ne söz verdin?' (İhtiyar Blake)
'Evleneceğimize söz verdik. Serçe parmaklarımızı birbirimize kaldırdık ve hatta bir tekerleme bile söyledik.' (Genç Blake)
Genç Blake, herhangi bir şeyin daha fazla sulanmasına fırsat vermeden bir hayalet gibi ortadan kaybolmuştu ve geride yalnızca kalan tek adam şokta kalmıştı.
"Ne?"
Bu bir yanılsama mıydı, yoksa gerçek mi?
Gerçeği ayırt etmenin zor olduğu zamanlar.
Lily ve IIDexter da farkında olmadan karlı dağ yolunda yavaşça yürüdüler.
"Bay. IIDexter mı? Az önce ne dedin?"
"Mühim değil."
IIDexter, "Hizmetçiler Bayan Lily'nin ziyafette yokluğunu kabul etmeyecekler" demek yerine omuz silkti ve başka bir şey söyledi.
“Kaledeki mevcut insan sayısının toplamın onda birinden az olduğunu biliyor musun? Hepsi şehir dışında çalışıyor."
"Aman Tanrım, boyutunun küçük olduğunu sanıyordum ama öyle bir sır vardı ki."
Sonrasında birçok şeyden bahsettiler.
Ziyafet dönemine yaklaştıkça daha canlı hale geldiğini söyledi.
Şoförlerin kalede fazla kalmadığını söylediler.
“Şövalyeler neden kalenin dışında kalıyor?”
"Çünkü canavarlar bol oksijenli yerlere giderler. Ve savaşmak kolaydır. Orada ateş edebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Ficción históricaSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...