Sebastian dışarı çıkarken hizmetçi Gianna da onu takip etti."Sebastian? Nereye gidiyorsun?"
"Ne oldu teyze?"
"İyi görünmüyorsun."
Sebastian, Gianna'dan nefret ediyordu. Son birkaç gündür gördüğü kadarıyla Lily'ye en yakın olanı oydu.
Kıkırdadı.
"Bu kişi bunu bilerek yapıyor."
"Kimden bahsediyorsun sen?"
“Bayan Lily'den bahsediyorum. Şimdiye kadar büyücü olduğu gerçeğini nasıl saklayabilir? Çünkü çalışmak istemiyor."
"Bunun bir yanlış anlaşılma olduğunu duymadın mı? İşimizde bize yardım etti!"
“Sadece bize yardım ediyormuş gibi yaptı ama aslında Usta'yla oynadı! O kişinin neden birdenbire bize kimliğini söylediği de açık. Bizi ömür boyu borç altına sokmak istiyor!"
Sebastian her şeyi bildiğini düşünüyordu. Hatta bundan oldukça emindi.
Lily'nin omuzlarına çok az çarpmıştı ama Lily yere düştü.
Kadın haindi. Ve onun gerçek doğasını görebilen tek kişi Sebastian'dı.
Gianna onu sert bir şekilde azarladı.
"Sebastian!"
"Hepiniz aptalsınız!"
Sebastian, Gianna'nın ivmesinden korkmadan geri adım attı.
“Neden herkesin bakış açısı bu kadar dar? Anlıyorum, aslında herkes safkan İmparatorluklardan nefret ediyor ve onları kıskanıyor. Sonra muhteşem bir soylu kadın geldi ve sana iyi davrandı ve hepiniz kör oldunuz!”
''Gözümün önünden kaybol. Yumruğum sana ulaşıncaya kadar benden uzak dur!”
“Ah, çok naziksin! Bunu söylemene gerek yoktu, ben zaten gidiyorum!”
Sebastian koridorun diğer tarafına koşup ortadan kayboldu.
Bu arada insanlar Lily için endişelenip ona iltifat etmekle meşguldü.
****
Lily huzur içinde uyuyordu.
Burası Blake'in odasıydı. Onu buraya kendisi getirmişti. Kış Kalesi'ndeki en iyi yerdi.
Duvarlarda asılı olan önceki Düklerin portreleri kabaca boyanmıştı. Kırmızı tuğlalardan yapılmış şömine oldukça büyüktü.
İçerisi de çok sıcaktı........
Lilly hâlâ üşüyordu.
Her zaman sıcak olan Blake'in hissettiği sıcaklık insan vücudu sıcaklığı bile değildi.
'Bu kadar abartman ne kadar aptalca.'
Hatta yatağın yanındaki sandalyeyi çekip oturdu.
Aslında aptal olanın kendisi olduğunu düşünüyordu.
Elbette bu gibi durumların önceden yaşanmasını engellemenin bir yolu vardı.
Canavar akınını önlemek için devriye sayısını iki katına çıkarmalıydı.
"Lanet olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Fiksi SejarahSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...