Rüzgârda hışırdayan bir buğday tarlası.
Ve çimlerle konuşan da palyaçoydu.
Hafızasındaki Genç Blake bunu açıkça söyledi.
O esnada en fazla dört yaşında bir kız çocuğu arkasını döndü.................
Saçları buğday tarlalarının arasında uçuşuyordu.
Ama kızın yüzünü hatırlamıyordu. Saçlarının rengi de bulanıktı.
Kız güldü mü?
Yoksa sorusuna dostça mı cevap verdi?
"...!"
Blake düşündü, sonra aklı başına geldi.
Çünkü Lily elinde bir tarak tutuyordu. Fırçanın ucu dikkatlice Dominic'in saçına dokundu.
Lily ahırda daha önce hiç görmediği her şeyi çok merak ediyordu.
Blake onun eylemini durdurmaya çalıştı.
Dominic cesur bir attı. Sahibiyle her türlü savaştaydı ve o kadar şiddetliydi ki.
Blake bunun Lily'nin kolunu parçalara ayıracağından endişeliydi.
Ama o onu durduramadan Lily'nin eli Dominic'in saçına dokundu.
O an buydu. .............!
"Ah, çok naziksin." (Zambak)
Dominic uzun göz kapaklarını ve kendine özgü kirpiklerini kapatıp Lily'ye yaklaştı. Doğaları gereği büyücülere yakınlık duyanlar hayvanlar ve canavarlar değildi.
Üstelik Dominic sevimli Lily'yi bir çocuk sanmıştı, bu yüzden ona karşı ekstra nazik davranmıştı.
Blake ihanete uğradığını hissetti. Her zaman sımsıkı kapalı olan dudaklarını büktü ve boğuk bir "ha" dedi.
Hamile kaldıktan sonra Dominic, Blake'e bile pek dostça davranılamayacağı konusunda çok hassaslaştı.
Blake bir şekilde asıl amacını unutmuştu.
Lily'yi Dominic'e pervasızca davranıp davranmadığını görmek için izlemek yerine, atının ne kadar "sadakatsiz" olduğunu görmek için izliyordu.
Keskin gözlerinde çatık kaşlı bir duygu vardı.
"Dışarıdan tam olarak Lord Blake'e benziyorsun ama içeriden çok farklısın. Çok arkadaş canlısısın...." (Zambak)
Blake dişlerini sıkıca sıktı.
'Bu bir savaş atı! Şiddetli ve soğuk kalpli!' (Blake)
Bu arada Dominic istikrarlı bir şekilde itaat gösterdi.
"Ah, adınızı bilmiyorum. Tahmin etmem gerekse belki Coco derdim." (Lily)
'Bu nasıl bir isim? Sevimli bir dişi kedi mi?' (Blake)
Blake gözlerini sıkıca kapattı. Dürüst olmak gerekirse, Dominic'in şu anki görünüşüne bakılırsa Coco ismi daha uygun olurdu. Bunu itiraf etmek zorundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Fiksi SejarahSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...