33.Bölüm

39 1 0
                                    


Lily başkalarının emirleri doğrultusunda çaresizce yaşamaya alışmıştı. Eşinin seçimlerine itaat etmek bir eşin erdemiydi. Ama artık tüm bu zihniyetlerin sonucu bu değil miydi?

Babasının kararlarına uymak çocuğun göreviydi.

Başkente hemen dönmek ya da ölmek iyi bir seçenek değildi. Ancak Blake'e güvenmek ve onunla birlikte kalmak da bir sorundu.

'Burada kalıp yakalanırsam kesinlikle kazıkta yakılacağım.'

Kont Fox dışında babası Lily'yi affetmeyecekti.

Onu erkekleri baştan çıkaran bir cadı olarak damgalayacaklardı.

Babası zalim bir adamdı.

Babası diğer soylular gibi klasikleri ezberlemek ve alıntı yapmakla yetinmemiş, aynı zamanda ekonomi, dünya coğrafyası gibi çeşitli disiplinlerde de eğitim görmüştür. Özellikle anatomi...

Onun eğlence olsun diye ondan fazla fareyi parçalara ayırırken eğlendiğini hatırlamak bile dehşet vericiydi.

Lily babasının birini öldürdüğünden emin olabilirdi ama şu ana kadar kimse bunu fark etmedi.

"Bayan Lily?"

O anda kendini işine adamış bir hizmetçi olan Gianna, ihtiyatlı bir şekilde odaya girdi.

"Bayan Lily, şef avokadolu püre yaptı, siz de ister misiniz?"

İştah açıcı görünmesi için Gianna güçlü eliyle kaşığı yakaladı ve karıştırdı.

Ama Lily yalnızca başını salladı.

"Ben iyiyim."

"Ama birkaç gündür doğru düzgün yemek yemedin."

"İştahım yok, üzgünüm."

"Neden bize üzgün olduğunu söyleyip duruyorsun?"

Gianna doğduğundan beri neredeyse hiç ağlamamıştı. Ama şimdi biraz ağlamak istiyordu.

Bebek gibi ağlamak istedi ve yere yuvarlandı. Sonra birkaç katı kırın, onu zorlayın ve 'Lütfen, sadece bir ısırık alın' diye sızlayın.

"Bayan Lily'nin özür dileyecek bir şeyi yok!"

Bir süredir sersemlemiş olan kişi Lily'di ama o yalnızca Blake'le tartıştıktan sonra odada kaldı. Gianna için bu çılgıncaydı.

Lily yatağa kıvrıldı.

"Bu Usta'nın hatası olsa gerek. Dürüst olmak gerekirse neler olduğu hakkında hiçbir fikrimiz yok ama Usta kötü olmalı! Onun da durumu iyi değil."

"Lord Blake'in nesi var?"

Sessiz kalan Lily'nin yüzünde ilk kez endişeli bir ifade vardı.

Sonra hemen durdu. Şu anda başkaları için endişelenecek durumda mı? Hatta Shw, sesini yükselttiği kişiden özür dilemenin aldatma olduğunu bile düşünüyordu.

"Konuşmayı bıraktı. O bugünlerde tam bir piç. Saçları düzensizleşti... Çok vahşi, bu yüzden başkent halkının ona vahşi demesi anlaşılır bir şey. Sağ?"

Gianna için bu fedakarlık gerektiren bir şakaydı ama Lily bir battaniyeye sarınıp sıcaklığını yeniden kazanmakla meşguldü.

Artık hiçbir tehdit kalmamıştı ve havaya her dokunduğunda belli belirsiz bir korkuya kapılıyordu.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin