Lily IlDexter'ı daha önce görmüştü.
"Dün kaleyi ziyaret ettiğimde kapıyı açan sendin, değil mi? Merhaba demedim. Ben Lily. Seninle tanıştığıma memnun oldum."
Blake'i onu tuvalete götürmekten caydıran da oydu.
"Bir açıklama yapmak için doğru zaman değildi. Haha."
Ve Lily'yi uzun zamandır tanıyordu.
IlDexter'ın beyaz yüzü onun kış kalesindeki birkaç safkan İmparatorluktan biri olduğu anlamına geliyordu.
Başkentte yaşarken babası soylulara mücevher satan bir tüccardı. Yani İmparatorluk toplumunun en güzel çiçeğini tanıyamamasına imkan yoktu.
Dün de geceydi ve şapkası ve atkısından dolayı onu fark etmemişti........
Şimdi ona daha yakından baktığında inanılmaz derecede güzeldi.
Ama kızarmaya vakti yoktu.
Hizmetçiler odanın her köşesini koruyorlardı ve ne kadar da korkutucu görünüyorlardı.
“Yardımcı Bayan Lily'yi tedavi ederken, hadi Efendimize bir örnek göstermek için bir plan yapalım.”
"Evet!"
Hizmetçiler olayın tüm ayrıntılarını Lily'den duyduktan sonra bile hala kızgınlardı. Ancak Blake'in saklanıp Lily'yi korkutup düşmesine neden olması nedeniyle bunun onun hatası olduğuna karar verdiler.
“Ama ne şekilde? Bayan Lilly isyan yok dedi."
Doğrusunu söylemek gerekirse Blake'le kafa kafaya bir çatışmaya bile giremediler. Ancak bu elbette hizmetkarların zayıf olduğu anlamına gelmiyordu.
Ama Blake aynı zamanda onların efendisiydi, hepsini yendikten sonra nefes almasına gerek olmayan bir adamdı.
"Neden ustaya göz kulak olmuyoruz?"
IIDexter, hizmetkarların isyan planlarını duymuyormuş gibi yaparak elini Lily'nin bileğine kaldırdı. Bir ışık parladı.
Lily hayrete düştü.
"Ah, sen bir büyücüsün!"
"Ben öyle anılacak kadar iyi değilim. Olmamalıyım. Yine de kış kalesinin tek büyücüsü benim, bu yüzden terfi konusunda bir avantajım var. Bir düşününce artık tek kişi ben değilim.”
Lily'nin büyücü olduğunu bilen tek kişi oydu.
Çünkü kendisi başkenttendi.
Elbette o da yanlışlıkla Blake'in Lily'nin yeteneklerini bildiğini varsaymıştı.
"Bandaj kesmede de hiç fena sayılmazsın."
“Üniversitede tıp yan dalını okudum. Kalede bir şeye ihtiyacın olursa beni araman yeterli. Bilinmesi gereken hemen hemen her şeyi öğrendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Historische RomaneSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...