21.Bölüm

47 1 0
                                    

    İşte o zaman Blake kaybolmuştu ve delirmişti.

    Lily koridordaydı. Diğer şövalyelerle konuşurken ziyafet salonuna doğru gidiyordu.

    Burada bir şövalyeyle ilk kez doğru düzgün tartışıyordu.

    “Orada üç ay kalacağız, sonra da bir ay Kış Kalesi'nde kalacağız! Sonunda böyle güzel bir misafirle tanışabileceğim."

    "Bu arada, Tarikatın adının Upus Kurtları olduğunu duydum... Bu çok tuhaf."

    "Olmaz. Upus'un ne anlama geldiğini biliyorsun."

    “Garip mi? Lord Blake bunu bana birkaç gün önce açıkladı.”

    Lily başını salladı ve genç şövalyenin gözleri tuhaf bir şekilde parladı.

    "Upus'un eski dilde kurt anlamına geldiği doğrudur. Upus kurtlarına bu yüzden isim verilmiştir. Geçmişi bugünle buluşturmak anlamına gelir. Biz tarihi korumak için varız. Upus halkı bir zamanlar özgür kurtlardı. .”

    "Bu harika bir kelime."

    Şövalye konuşma boyunca şaşkın görünüyordu.

    "Kaptan'ın Leydi'ye kelimenin kökenini söylediğine inanamıyorum....... O öyle bir insan değil. Eski sözleri genelde yabancılarla paylaşmayız. Bu söylenmeyen bir kuraldır. Saf Kanlı Emperyalistler bununla yalnızca alay edecekler."

    Şövalye düşündü.

    Yüzbaşı Blake'in Lily'ye özel bir ilgisi olabilir mi? Eğer öyleyse bu çok iyi bir haber.

    Son zamanlarda Kış Kalesi halkı arasında yeni bir coşku yaşanmıştı. Deyim yerindeyse... Leydi Lily'nin ölene kadar şatoda kalmasını sağlayacak harika bir plan.

    İlk görüş şuydu.

-Haydi efendiden kurtulalım ve Lily'yi ev sahibi yapalım!       
   

    En fazla desteği bu aldı ancak pratiklik eksikliği nedeniyle iptal edildi.

-O zaman .......Peki ya ikisinin evlenmesi?        
   

    Çünkü artık Lily Hedwick olmayacak, Lily Upus olacak. Lily'nin hayatının geri kalanını şatoda geçirme ihtimali daha yüksek olacak.

    Ancak çalışanlar buna şiddetle karşı çıktı.

-HAYIR! Bu, Düşes için hem israf hem de yazık olur! O doğa pisi efendiyi kime bağlamaya cesaret edersin!       
   

-Ama az önce "Düşes" kelimesini söyledin.       
   

    Yirmi altı saatlik bir toplantının ardından nihayet Bayan Lily'ye hayatının geri kalanında hizmet etmenin yolunun "aralarındaki evlilik" olduğu konusunda anlaştılar.

    'Ama kaptanın Lily'ye bu eski kelimeden bahsettiğine inanamıyorum. Eğer diğerlerine söylersem, iyi haberi aldıklarına sevinecekler.'

    Ne olursa olsun kesin olan bir şey vardı.

    "En azından kaptanımız Bayan Lily'ye inanıyor."

    Sonra Lily'nin de yeni bir hissi vardı.

    Her zamanki zarif gülümsemesinden daha ciddi bir şekilde gülümsedi ve düşündü.

    Blake, o adam bazen biliyor ama bazen de bilmiyor.

    'Her zaman homurdanıyor ama yumuşak.'

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin