14.Bölüm

56 3 0
                                    

Kar alanına düşen Lily, Blake'in sert korumasıyla ayağa kalktı.

    "Lily Hedwick, iyi misin?"

    Zaman zaman Blake ile kendisi arasındaki boyut farkını hissediyordu.

    O çok büyüktü.

    İtiraf etmeliydi ki, adamın ona doğru koşma şekline hâlâ biraz şaşırmıştı.

    'Soylular o kadar büyük değil.'

    Üst sınıf ile işçi sınıfı arasında pek çok farklılık vardı.

    Beyaz ve ince bedenler, cinsiyetten bağımsız olarak soylular için fiziksel bir durumdu.

    Bazıları ata binmeyi seviyordu ve iyi gelişmiş bir alt vücutları vardı, ama hepsi bu kadardı. Bununla emekle eğitilmiş bir vücut arasında büyük bir fark vardı.

    Ama Blake'in vücudu gerçekten o kadar büyüktü ki, tamamen giyinikken bile bakmaya utanıyordu. Lily başka tarafa baktı.

    Her ne kadar bu boydaki bir asilzadenin giyebileceğinden birkaç beden daha büyük kıyafetler giyiyor gibi görünse de kasları gergindi.

     'Şövalyeler bile buna benzemiyor.'

    Blake'in vücudu özellikle iyi gelişmişti çünkü silahlar yerine her türlü yakın dövüş silahını tercih ediyordu. Lily onun ani yaklaşımına şaşırmıştı ama Blake bunu farklı yorumladı.

    "Doktor!"

    Lily onu kaleye geri götürmek üzereyken fark etti.

    "Bir dakika lütfen. Ben iyiyim. Sadece kabarık kar var."

    "Ancak…"

    “Lord Blake'e baktım ve ne diyeceğini anlayabiliyorum, 'dünya henüz çökmedi ve sen iyisin.' Sağ?"

     'Neden bahsediyorsun?'

    Blake'in ifadesi bozuldu.

    Sakinleşemedi.

    Lily'nin anlamsız konuştuğunu görünce başını yakından kontrol etti.

    Lily narinmiş gibi davrandı ve düştü, bu yüzden sadece kalçaları ve elleri yaralanabilirdi ama adam uygun bir karar veremiyordu.

    Lily biraz merak etti.

    On yıldır birlikte olan astları sanki önünde okla vurulmuş gibi görünüyordu...

    Bu şaşırtıcı. Endişeli bir kişiliği var mı? Blake daha sonra Sebastian'a döndü ve öfkesini dile getirdi.

    "Sebastian!"

    Zavallı çocuk çaresizce orada durdu ve ellerini havada salladı.

    “Ona çok nazikçe çarptım! Bu bir hata!"

    "Bu kadının bileği zaten incinmişti!"

    "Böldüğüm için özür dilerim ama iyileşeli uzun zaman oldu Lord Blake."

    

    Lily bir büyücüydü.

    Aslında çok önemli değildi ama yine de hızla iyileşiyordu.

    "Ne kadar oldu?"

    Ne olup bittiğini bilmeyen Blake, kıs kıs güldü ve hızla onu kucağına aldı.

    Onu eskisi gibi belinde taşımıyordu. Bunun yerine onu omuzlarına koydu.

    Bu çok önemli bir gelişmeydi.

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin