32.Bölüm

35 1 0
                                    

Blake bundan sonra birkaç gün uyuyamadı ve çok bitkinleşti. Sanki uyuşturucu kullanıyormuş gibi görünüyordu.

Yardımcısı IlDexter, Blake'in onu öldüreceğinden korkarak bir suikastçı gibi saklandı. Nesnelerin küpü çatışmanın başlangıcı olduğundan bu çok doğaldı.

Bir keresinde duvarda asılı bir duvar halısının arkasında dolaşırken şövalyeler onu bir suikastçı zannettiler ve neredeyse başı belaya girecekti.


"Bir şeyler yap, yardımcı!"

Blake tarafından yakalandı.

"Usta, böyle mi bırakacaksın? Hava o kadar ağır ki nefes alamıyorum, nefes alamıyorum!"

Başlangıçta güvendikleri kişi uşak Alfred'di.

Çünkü Alfred, asi bir mizaca sahip olan Blake'e çocukluğundan beri bakmaktaydı. Ancak Alfred soğuk algınlığı nedeniyle hasta yatıyordu ve Blake'e en yakın ikinci kişi de IIDexter'dı.

Bu IIDexter'ın yan işiydi.

Sonunda dayanamadı ve ofisin önünde durdu.

"Efendim, içeri girebilir miyim?"

Kapıdan duyulan tek ses huysuz adamın uykulu mırıltısıydı.

Sonunda IIDexter yavaşça kapıyı açtı ve içeri girdi.

Blake sandalyesinde çömelmiş yatıyordu.

"Bu da ne...."

Adamın kuru dudaklarının arasındaki boşluktan sert bir homurtu geldi.

Kızacak gücü yoktu, sadece zaman öldürüyordu.

Birkaç gündür iyi uyuyamamıştı ama uyuyamamıştı.

Her yönden gelen uğultulu seslerin olduğu savaş alanında bile gözlerini açık tutabilmesi çılgıncaydı. Böyle bir şey ilk kez oluyordu.


IIDexter ilk olarak günlük konuşmaları normal görünecek şekilde gündeme getirdi.

"Bu son gündeme dair bir hikaye. Sanırım evrakları işlerken küçük bir hata yaptın."

"Ben mi? Ne hatası?"

Blake'in ağzı pek çok dük insanın ağzına sahip.

Yulaf ve arpadan yapılan sert ekmeğin bile bulunamadığı bazı bölgelerde tek bir hata bile açlığa yol açabileceği için her zaman dikkatliydi.

"Şövalyelerin tekrar inme zamanı geldi ama sıradağlardaki atmosfer pek iyi değil, bu yüzden onların kalede bir süre daha kalmalarını sağladın. Bildiğiniz gibi canavarlar aniden yoğunlaşıyor."

"Evet, bu şekilde anlaşmıştık."

"Bu amaçla şövalyeler odaların dekorasyonu, yeni yatak takımları ve diğer günlük ihtiyaçlar için bir bütçe belirlediler..."

IlDexter bir kağıt parçası uzattı.

Blake'in niyetinin aksine iki sıfır eksikti.

"Bu kadar parayla tek seferde bir sabun alabiliriz."

"Bunu neden yaptım? Düzelt."

Blake yüzünü sildi ve IIDexter'a gitmesini işaret etti.

Ancak Blake'in hataları bir ya da iki değildi.

"Kuzeydoğu bölgesindeki bu vergi davasında büyük bir hata var..."

"Gerçekten mi."

"Ve her yıl sınırdan tuzlu sardalye alıyoruz. Siparişinizi tekrar kontrol etmenizi istiyorlar. Gerçekten yüz ton sardalya mı istedin?"

 Happy ending after divorceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin