Lily biraz iş yapmak için ahıra gideceğini söyledi...
"Ne?"
Tehlikeli değildi ama hizmetçiler onu geride tuttu.
"Hayır hayır hayır!"
Şafak vakti bir bebeği karlı tarlalara göndermelerine imkân yoktu. Onlar böyle hissettiler. Ama Lily'nin ısrarını kıramadılar.
"Yapamam? "
Lily'nin omuzları mavi gözlerinde bir miktar üzüntüyle sarktı.
Lily'nin kısa hayatı uzun bir dizi baskıdan oluşuyordu.
Ailesi ve hatta evliliğinden beri birlikte yaşadığı kocası da aynı derecede bencil ve kalpsiz insanlardı.
Yani Lily küçük bir görünüme sahipti ama bir zamanlar toplumun gözdesiydi. İnsanlara nasıl davranılması gerektiğini bir yere kadar biliyordu.
"Yapamayacağıma emin misin?"
Lily iri gözlerini kırpıştırıp ağladı.
"Ah..... O zaman birlikte gitmeye ne dersin?"
"İkimizin gittiği kadar zor olmadığını biliyorum."
"Çok akıllısın, değil mi?"
Hizmetçiler ahıra ulaşmak için kaç adım atmaları gerektiğini on kez açıkladılar ve Lily yürürken acıkırsa yemek için kurutulmuş etleri paketlediler.
"Eğer sıkıntıya düşersen bize seslen. Ben hemen orada olacağım."
Kaleye yalnızca onlarca saniye uzaklıktaydı. Ama sanki Lily uzun bir yolculuğa çıkacakmış gibi eşyaları paketlediler.
Lily bu bakirelerin boyutlarına rağmen gerçekten sevimli olduklarını düşünüyordu.
Etrafına eşarplar sardılar ve şapkalar taktılar, Lily kabarık bir kardan adam gibi görünerek dışarı çıktı.
***
Aynı zamanda.
Blake loş ofisinde oturuyordu, yalnızca küçük bir mum yanıyordu.
Sabah güneşi henüz doğmamıştı ve düklük çok karanlıktı.
"Aman Tanrım. Bu beni korkuttu."
Yaşlı uşak ofise gelip karanlık figürü görünce şaşırdı.
Kızının kıyafetlerini Lily'ye veren Alfred.
O bir Upus'tu ama belki de yaşlılığından dolayı küçük ve sakindi. Aynı zamanda tüm zamanını düklüğe adamış bir adamdı."Uyumadan ne yapıyorsun?"
"Düşünüyorum."
Blake, Lily ofisten ayrıldığından beri aynı pozisyondaydı.
Mumun üzerinde titreşen ateş yüzünden yüzü titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy ending after divorce
Historical FictionSosyetenin en güzel Genç Hanımı. Lily Hedwick. Talihsiz evliliğinden kaçtı ve Dük'ün derin karlı dağlardaki kalesine doğru yola çıktı. "Lütfen bu şatoda kalmama izin verin." "Bunu yapamazsınız. Peki ya onurunuz?" Blake onu sinir bozucu buluyordu. L...