Ben geldimmmmm.Bunu uygun gördüm.Aklım karışsa da, bunu yazdım.İler ki bölümde 'görev 2' yani görevin devamını atacağım.Sizi seviyorum, kendinize bir süre iyi bakın.15 Tatilinizi beni okuyarak geçirin hsshshsbdbdhdh.
🐣✨
⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
~Eflal Bakırcı~
İzzet komutan ile aynı yaşta ve aynı mevkideler.
Bunu yazmamın nedeni karıştırılmaması ve İzzet komutan biraz daha ne derse yapılması.
Belkide asıl nedeni bu bölümlerde İzzet komutanın karargahında olmalarıdır.
Daha ilerki bölümlerde Ankara Özel Kuvvetler komutanlığında da oluruz.
Evlenmiş,çocuğu olmuştu.Ama çocuğunu ve eşini doğumdan sonra hiç görememişti.
Süphelendiği bir kaç olay vardı,bu konu hakkında ama o vatanını korumaya devam etti.
Her şeyin en önemlisi vatandı.
Eşi ve çocuğu olsada.
Onları aradı ama hiçbir yerde bulamadı.Kızı yeni doğmuş, yüzünü bile görememişti.Annesini ise çok seviyordu.
Büyük bir heyecanla beklediler çocuklarını.
Cenk diye bir adam vardı;eşi ile aralarına girmek isteyen.
Her boşlukta ise eşini kaçırmaya çalışan.Eflal biliyordu bunu.
Ama vatanını bırakıpta eşi ile ilgilenemezdi.İlgilenirdi ama onun en büyük aşkı vatanı.
Eşi neydiki bu aşkın yanında.
Gözünü kırpmadan öldürürdü eşini vatanı için.
Vatan vazgeçilemez bir parçaydı belkide onun için.
Eşi bunu biliyordu,sustu.
Sağlıkla bebeğini kucağına almasını bekledi,9 ay.
Bebek yaklaştıkça Eflal komutanın eve gelmeleri geçikti.
Komutanları vardı,Ayaz komutan.Çok sert adamdı.Hiçbir şeye izin vermezdi.
Eşinin doğumunun yaklaştığını ve onun yanında kalması gerektiğini söylesede izin vermedi.
Görevden göreve yolladı onu.Hiç kimse anlam veremedi bu duruma.
Ben yazar bile.
Şaka ben biliyorum nedenini.Sizlerde ilerki bölümlerde anlayacaksınız.
Bu bölümler sıkıcı geçebilir görevden sonrakiler yani.Görev bölümü çok eğlenceli geçecek.
Aklımda çok güzel fikirler var.
Ay ben en son Eflal komutanı anlatıyordum ne ara buralara geldim.
Eşinin doğum yaptığını bile bilmedi.Eve izin alarak zar zor,geldiğinde öğrendi bu gerçeği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Action(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...