43.BÖLÜM/Balayı

277 8 0
                                    

Balayı bölümümüzü sizlerle kavuşturuyorum ve sizden bie ricam var yeni bir kitap yazmaya başladım polis kurgulu,ona da bir bakabilir misiniz?

Teşekkürler 🫶🏻

Bilgilendirme:+18 sahne vardır,rahatsız olacaklar okumasın❤️

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

1 ay sonra...

Ağaçlar ve temiz hava dolu olan deniz manzaralı balayı otelimizin penceresinden denizi izliyordum.Saçlarım nemli olduğu için kurutmaya üşenmiş ve kocam ile denize girmekte ısrar edecektim.

Büyük ihtimalle kızmaya çalışacak ama kızarmayacak çünkü ben onun karısıydım.İlk ve tek karısıyım.Kızma nedeni ise onun denizden yeni çıkması.

O yüzerken ben yorgun olduğumu söyleyerek denize girmemiş şezlongların üzerinde uzanarak onu izlemiştim.Ahtapot misali yüzüşü ile kendimi gülmekten alıkoyamamıştım.

Sinirlenmiş olabilirim.Buraya gelen bekar kızlar kocama yiyecekmiş gibi bakıyorlardı.Parmağındaki yüzüğün çıkmasına asla izin vermedim.Tabi Batur'un da kızlara bakmasına.

Güneş kremimi her yerime sürdüğüme emin olarak saçlarımı nemlendirdim.Batur daha da yüzüyordu.Pencereden kontrol ediyordum ama kızlar ona bakmasına rağmen o onlara bakmıyordu.

Ama! Ama! Kızların kendisine bakmasına izin veriyordu!

Otel kapısını kapatarak aşağı indim ve kocama bakan kızlara 'SİNİRLENMEMEYE' çalışarak ayaklarımı denize uzattım. Batur'dan yüzme öğrensemde -şüpheli- tek başıma yüzemiyordum.

Kocama ıslık çaldığımda kulaç atarak yanıma geldi.Ellerini belime sararak vücudumun suya girmesini sağladı.

"Kocacığım?" kulağına doğru fısıldadım."Bensiz neden denize girdin?"

"Sen yüzmek istemiyordun?" gözlerimi kırpıştırdım."İyi madem.Yüzelim." ellerini belimden çekerek suya daldı.

Arkasından yavaşca bende suya daldım.Suyun altunda göz göze gelmiştik.Kısa bir saniyelik dudaklarını öptüm ve nefes nefese başımı sudan çıkardım.

Batur da arkamdan çıkarak sırtımın bedenine çarpmasına izin verdi. Boynumu geriye atarak öpmesini bekledim. Beni çok bekletmeyerek boynuma öpücükler bıraktı.

Kapatmış olduğum gözlerimi açarak etrafa baktım.İkimizden başka kimse yoktu.Kocama göz koyan kızlar bile yoktu.

"Güzel kokulum." bakışlarımı ona çevirdim."Su soğudu."

"Ne olacak ya!" suya daldım ve hızlıca onun yanından tekrar çıktım.Göz göze geldiğimizde konuşmaya devam ettim."Bak soğuk değil."

"Hasta olma sonra." diye gülümsedi.

"Olmam." diye gülümsedim."Sende olma ama." çapkınca gülümsedi."Ne oldu?"

"Özel gününe az kaldı güzelim.Bence soğuk suda daha fazla kalmamalısın." dudağının bir tarafuba doğru gülümsesi kaydı."Ve de hasta olmam."

"Bir şey olmaz kocacığım." diyerek kastan dolayı sert olan kolunu kendime doğru çekerek kollarımı boynuna doladım.

"Olan bana oluyor zaten!" kaşlarımı çatarak 'o neden?' dihe sordum."Senden mahrum kalmak zorunda kalıyorum."

Gülümsedim."Hadi binbaşı." diyerek derin yere doğru götürdüm onu."Yarışalım mı?"

"Yarışalım dağ keçisi." aklıma uzun zamandan sonra Şırnak'ta karşılaştığımız zamanlar geldi ve özlemle gülümsedim."Burdan sahile kadar."

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin