35.BÖLÜM/Bulmak

112 5 1
                                    


Kaybolmak ve bulmak...

İyi okumalar 💌🧚🏻‍♀️

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

Gülce Bakırcı anlatımıyla;)

Gözlerimi araladığımda yorgunluktan kemiklerim ağrıyordu.Yattığım yataktan doğrularak odaya baktım.

Gördüğüm işkencelerden sonra uyumama izin vermeleri garip gelmişti.Karan denilen herif yüzünden görmüştüm o işkenceleri.

12 saattir bu adi şerefsizin ellerinde esirdim.2 saattir uyumuş onun haricinde ise 10 saat boyunca kesintisiz dayak yemiştim.

Parmağımdaki nişan yüzüğümü göğüslerime saklayarak almalarına engel olmuştum.Şimdi ise çıkartacak cesaretim yoktu.

Almalarını istemiyorum.

"Uyan artık!" Karan'ın ablası içeriye elindeki demirler ile girdiğinde yatakta kıvrandım."Uyanmışsın." demiri gösterdi."Dün tahtalar canını yakmamış bende demirle geldim." yüzümü elinin içine alarak sıktı."Gerizekalı!"

"Benden ne istiyorsunuz?"

"Senden istediğimiz..." sinsice güldü."Ölmen." büyük bir kahkaha atarak demir ile kapıya vurdu."Kızlar gelin."

İçeriye 2 kız daha girdiğinde kendimi iyice rahatsız etmiştim."Biz bundan ne isteyebiliriz?"

"Batur'un gizli sakladığı bilgileri." dedi içlerinden sarışın olan."Sen şimdi bilmiyorsundur değil mi bu gizli bilgileri."

Kafamı onaylamaz anlamda salladım bilmiyordum çünkü.

"Neyse bu demire gerek yok." Karan'ın ablasının elinden aldı bir kız demiri."Abartmayın."

"Ne oldu Kevser? Acıdın mı yoksa?" isminin Kevser olduğunu öğrendiğim kızı itekledi."Acıma acınacak hale gelirsin."

"Beni mi tehdit ediyorsun sen!" onu itekleyen elini bir çırpıda ters çevirdi."Kırarım bu kolu!"

"Ah! Bırak kolumu!" kolunu çekmeye çalıştı."Kötü olur."

"Ne olur mesela!" kolunu daha sert çekti."Ne yapabilirsin sen bana!"

"Öldürürüm."

"Denese." saçlarından tuttuğu gibi yere fırlattı,Kevser."Gel."

Karan'ın ablası olan Melike ayağa kalktığında Kevser tekme atarak yere düşürdü."Acınacak halde olan sensin!"

"Ne oluyor burada!" diye kükredi,Karan.Ablasına baktı."Abla?" ardından Kevser'e baktı."Sen mi yaptın?"

"Evet,ben yaptım." Karan saçlarınından tuttuğu gibi sertçe kendine çekti."Karan?" dedi içli içli.

"Karım?" dedi oda içli içli.Ne yani evliler miydi?

"Kızı demirle dönecekti." göz ucuyla bana baktı."Ne gerek var bu kadarına?"

"Bilmediğin çok şey var." çektiği saçları teker teker öptü."Acıdı mı?"

"Yoo.Acımadı." Karan bu sefer daha sert çekti."Ah!"

"Acımadıysa akıllana kadar çekmem gerekiyor.Sen benim ablamı bu hale getiremezsin." diyerek karnına doğru tekme attı."Dersini almışsınızdır umarım."

"Allah belanı versin senin!" ağzından kan geldiğinde korkuyla gözlerimi kapatıp açtım.

Karan hariçinde herkes dışarı çıktı.Birde Kevser çıkmamıştı.Bana baktı."Seninki nerede?"

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin