İyi okumalar...(Bu Wattpad engellenme ve kapatılma işini bana da anlatır mısınız?)
⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Damatlığıma bakarak Turan timine döndüm."Aranızdan bir kişi daha eksiliyor,duygularınız nasıl?"
"Tek mutluk olduğum yer götümden ayrılacak olman." dedi Batur komutan..
"Güleyimde başıma gelsin." ded Aksel.
"Boran'ı da böyle görmek nasip olur inşallah." dedi Halil Boran'a göz kırparak.
"İnşallah." dedi Boran ardından bana döndü."Hayırlı olsun, Sungur." diğer ismim Sungur'du.
Uraz Sungur...
"Bak hele bak." diye kapıdan girdi,Pelin."Sungur'a bak." gülerek ona sarıldım.
Ondan ayrılarak damatlığıma baktım."Aferin! Kırıştı ya!"
"Sus sus." enseme vurarak kapıya yöneldi."Hiç öyle bakma,Sungur'cuğum Yıldız Senden daha değerli."
"Şerefsiz, Pelin." dedim gülerek."Çık,git."
"Uraz Sungur abi." dedi Bilge."Elimde büyümüştün ya.Şimdi ise yuvadan uçuyor he."
Bilge'ye gülmeye başladık hep beraber.Elinde büyümüşüm bücürün!
"Ayrılma zamanı gençler." hepimiz düşünceli olduğu için gülmeyen Şafak'a döndük."Bende görevi bırakıp Antalya'ya taşımıyorum.Hakkınızı helal edin."
"Helal olsun!" dedi hep bir ağızdan.
Sözü Bilge aldı."Sende hakkını helal et,Şafak abi."
Güldü,Şafak."Helal olsun."
"Ee Uraz Beyler sizleri yan odada bekleyenler var." denildiğinde Turan timine minnetle baktım.
"Çoğumuz ayrılıyoz bir bir ama hayat bu er ya da geç ayrılacaktık.Sizlerle çok güzel günlerim geçti.Uraz'ın yaramazlıklarını,Boran'ın iğrenç şakalarını, Halil'in korkunç bakışlarını..." dememle kaşlarını çattı, Halil.
Böyle yapınca beni doğrulamış olmuştu ve gülmeye devam ettik.
"Nerede kalmıştım? Ha... Pelin'in her fırsatta bizi dövmesini,Sefer'in mallıklarını,Bilge'nin Uraz Sungur abi diyişini..." gülmeye devam ettik ama biraz gözyaşıyla.
"Ve son olarak ise siz komutanım." Batur komutan'a döndüm."Her şeyinizle iyinizle kötünüzle kalbimde olacaksınız.Resminizi cüzdanıma koyacağım." dedim gülerek.
"Bende sana koyacağım." dedi Batur komutan yalandan sırıtarak.
Buna da güldüm.
"Beni unuttun mu Uraz?" kapıyı çalarak içeriye giren Başak Albay'a gülerek baktım."Koca eşek." sıkıca ona da sarıldım.
"Hakkınızı helal edin komutanım." dedim daha fazla kendimi tutamayarak bir gözyaşı döktüm."Ben buradan sonra Artvin'e geçeceğim."
"Helal olsun,Uraz Sungur.Bana,bize,herkese çok güzel ve komik anlar yaşattın çok teşekkür ederim.Seni ne unuturuz ne de sevmeyi bırakırız." bana baktığında onunda gözlerinin dolu olduğunu fark ettim ve hemen kendini toplayarak Şafak'a baktı.
"Sen nereye gidiyon?" dedi kabaca."Hiçbir yere gidemezsin." burnunu çekti."Böylece Turan timini bırakamazsınız."
"Bazen şehiri ve yaşanmışlıkları terk etmek gerekir." dedi Şafak duygusuzca."Turan timi yerimizi doldurur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Aksi(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...