46.BÖLÜM/İNTİKAM

133 6 0
                                    


İyi okumalar dilerimmmmmm😚

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

Mide bulantımdan dolayı saatlerdir lavaboda olduğum alana baktım.Her yere kusmuştum.

"Off ya!" diyerek ağlamaya başladım."Mide bulantım gitmiyor!"

Sinirle ayağa kalktığımda dönen başım ile sendeleyerek yere düşmekten lavabo taşı sayesinde kurtulmuştum.

Kocamın olmadığı yatağa yatmanın bir anlamı olmadığı için Kuzey ile birlikte uyuyordum.Belkide tek kalmaktan korkuyordum.

Kuzey'in odasına gittiğimde uyuyor olduğunu gördüm.Gülümseyerek yanına uzandım.Ona sarılarak mide bulantımı unutmaya çalıştım.

Kısa bir sürede uyumayı başarmış olmam ile sabah uyanmış olmam birdi.

Kuzey'i okuluna bıraktıktan sonra Barlas ve Bengü'nün yanına gitmek üzere arabayı çalıştırdım.

Çalan telefonuma baktım.

Bengü arıyor...

"Efendim?"

"Hastaneye gelmen gerekiyor." ne olmuştu? Kime olmuştu? "Dilan doğum yaptı."

"Geliyorum." hastanenin önünde durarak "Dilan Karayılmaz?" diye sordum güvenliğe.

Dedikleri kapı numarasına geldiğimde doğum yaptığı belli olan kapıya baktım.'İyi ki doğdun oğlummmmm!" yazıyordu.

Gülerek kapıyı çaldım."Gel." dedi Bengü.

Kapıyı açarak içeride uyuyan Dilan ve bebeğine baktım.Çok güzellerdi.

"Ne güzeller dimi?" diye sordu Açelya.Kafamı salladım."Darısı Bengü'nün başına." diyerek Bengü'ye baktı.

Odada sadece onlar vardı."Diğerleri nerede?"

"Onlar senden önce geldiler." Açelya ve Dinçer yeni evlenmişlerdi."Kocam da geldi tabi." yaptığında gülerek Bengü'nün yanına durdum.

"Teyzen geldi oğlum." dedi Bengü elini karnında gezdirirken."Teyzenin kızı olursa sana alırız söz." dediği gibi göz devirdim.

Gülerek onlara baktığımda mide bulantım tutmuş ve elimle ağzımı tutmuştum.Odadaki lavaboya girerek kusmaya başlamıştım.

Kusmam bittiğinde yüzümü yıkayarak lavabodan çıktım.Beni gören Dilan şaşırmıştı.

"Test yaptın mı sen?" diye sordu gözleri kısılırken."Gebelik testi?"

Benim kısır olduğumu bilmiyordu."Gerek yok." diyerek konuyu bebeğe getirdim."Hanimiş teyzeciğim?"

Uyuyan bebek ile uğraşarak geçen zamanın bile farkına varamamıştım.Kuzey'in okul saati geldiğini anladığımda hızla vedalaşarak Kuzey'i okuldan almak için okula geldim.

Geç gelmiştim ve Kuzey beni sınıflarında bekliyordu.Beni gördüğünde yüzünü sanki görmemiş gibi pencereye çevirdi.

"Kuzey?" diye sorduğumda ban bakmadı bile.Yanına oturdum."Arkadaşım doğum yapmış ve çok tatlı bir bebeği olmuş."

"Bu beni bekletmene değer bir sebep mi?" diye sorduğunda yüzünü pencereden çevirerek umursamaz tavırlar ile bana baktı."Sen anne olma." çantasını koluna takarak ayağa kalktı."Böyle sorumsuz anne olunmaz."

"Ama... Özür dilerim." sınıftan çıktı.Lafımı bitirmeme bile izin vermeden çıkmıştı.Yutkunarak ayağa kalktım.

Sen anne olma... Deyişi aklıma gelmiş olacak ki midemin bulamadığını hissettim ve kendime gelmeye çalıştım.Kendimde olduğumu hissettiğim de ise arabımın yanında beni bekleyen Kuzey'i gördüm.

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin