Devam mı tamam mı?⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Aksel Çakır anlatımıyla;)
"Hadi,hadi." Kerem denilen sözde komutan olan herifin sesi ile yüzümü ekşittim.Hiç sevmiyordum bunu."Ne bu yavaşlık!"
Parkurda saatlerdir hem koşturup hemde süründüyordu."Ben bu herifin ağzına sıçarım ha."
Halil ile aynı rota olduğumuz için konuşabileceğim tek kişi oydu."Al benden de o kadar.Batur komutanı özlüyorum galiba."
"Nerelerdesin büyük adam? Nerelerdesin?" Halil gülerek hızlanmaya başladı."Geri dön! Geri dön!!! Ne olursun geri dön!!!" Batur diye boynuna atlayasım var."Yüzbaşı yüzbaşı nerdesin?"
"Çenenizde hiç durmuyor,bakıyorumda." gene mi geldi bu? "Konuştuğunuz kadar koşmadınız!"
"Koşmadıysak süründük." ağzım durma,konuş."Aynı kapıya çıkar."
"Dilinde baya uzunmuş." daha fazla muhattap olmak istemediğim için uzatmadım.
Pis herif!
"Bugünlük bu kadar yeterli.Daha fazla yorulmasınlar." aha Eflal komutan."İçeriye geçin Turan timi."
"Heyt! Canını yerim!" mutlulukla duracakken Kerem yüzbaşı konuşmaya başladı.
"Bence daha fazla koşabilirler,ne kadar koşmuşlarda yorulacaklar değil mi?" ağzını gözünü kıracan işte de bu da olmuyor! "Aksel'i çok enerjik gördüm."
"Şerefsiz!" söylene söylene kafamı salladım."Şimdi Batur yüzbaşı olacaktı..." Kerem denilen herife baka baka bu cümleleri kurdum."Neler yapardı kim bilir."
"Neyse ki yok.Yaptıklarını da gördük.Paslanmış bir tim." tek kaşım havalandı.Kimse Batur yüzbaşıya laf atamazdı.
"Lan!" Halil'in koluma vurması ile sustum.
"Sus."
"Susmayacağım lan! Sen ne halt yaptında Batur komutanın yaptıklarına laf atıyorsun? Tek bildiğin emir vermek!"
Sinirle bana doğru gelecekken Eflal komutan durdurdu."Mantıklı davran Kerem."
"Emredersiniz komutanım."
"Ne yapabileceksin lan!" sinirle öne doğru atlayacakken Halil tuttu."Lan gel lan! Sanki dövecek! Havalara bak!"
"AKSELLLLLLL!!!" diye gürledi Eflal komutan."Karşınızda tim komutanınız duruyor! Saygısızlıklık yapmayacaksın! Batur'dan sizene! Şuan kim var başınızda? Kerem."
"Bu kadar çabuk alışmalarını beklemiyorum zaten." birde iyi rolü yapıyor ya... Söveceksin olmuyor! Döveceksin olmuyor! "Zamanla alışırlar."
"Ne alışacağız be!" Boran da dayanamayarak konuşmaya başladı."Sana mı alışacağız! Ölsem gene alışmam."
"Ben ne diyorum siz ne yapıyorsunuz?" Eflal komutan sinirle ben ve Boran arasında dolanmaya başladı."Hepinizi alnınızdan vurdudurum tim!"
Yaw he he!
"Batur niye gitti? Sözümü dinlemiyordu çünkü! Sizde mi gitmek istiyorsunuz?" hepimize baktı ama biz konuşmadık."Zevkle hepinizi görevinizden aldırırım."
"Batur komutanın olmadığı bir timde işimiz yok zaten." Pelin neler yapıyorsun ablacığım? "Biz bu yola şu kişilik ile başlamadık ki onunla devam edelim." Kerem'i gösterdi gözleriyle.
"Pelin haklı." dedi Halil'de ağzını açarak."Birimiz yoksa hepimiz yokuz.Bunu istiyordunuz zaten değil mi Eflal komutanım?"
Eflal komutan burnundan soludu."Hiçbiriniz bu karargaha girmiyorsunuz! Anlaşıldı mı!" Pelin'e baktı sinirle."Özelliklede sen Pelin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Action(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...