Hazır mıyız?
(10 vote istiyorum ben.Sözümde durarak 15 vote attığınız bölümden dolayı bölümü erken atmıştım ve şimdide aynı olursa neden atmayayım.
🤗😚)
⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Dilan Karayılmaz anlatımıyla;)
Gülce'nin attığı düğün fotoğraflarına ve videolarını izlemek üzücüydü çünkü ben hamile olduğum için gidememiştim.
Bugün Şırnak'a dönmek için yola çıkacaklardı.İzzet komutan ise benim ve çocuğum için Ordu'ya gitmemiş ve benimle Şırnak'ta kalmıştı.
Sıkı yönetimden dolayı İzzet komutanın evinde kalıyordum.Ne kadar ısrar etsemde kararından dönmemişti.
Altuğ'un yanıma gelme tehlikesi olduğundan böyle yapmıştı.Kendi evinde olunca beni ondan daha rahat koruyabilecekti.
Doğru bir düşünce olabilirdi ama benim gibi saf rahat durmayıp Altuğ'un kollarına atlatacağı için pek bir geçerliliği yoktu.
Altuğ'un söylediği tek bir hareket, söylediği söz bile beni etkiliyordu ama yazarın hep söylediği bir söz vardır "Kötü her zaman kötüdür." diye.(spoi mi desemmmmmm???)
Altuğ'a olan sevgim fazlaydı ama kendimi ondan alıkoyamıyordum.Nasıl ondan uzak durabilirdim ki karnımda çocuğumuz varken?
En büyük korkum Altuğ'un bebeği istememesi ve benim Altuğ bebeği isteyince bebeğimizi Bengü gibi düşürmem.Zavallı Bengü ondan sonra korktuğu için çocuk istemediğini söylemişti.
Barlas'ın ise kız çocuğu olmasını istediğini tüm Türkiye'ye duyurmuştu.Çocukları ise erkekti ama Barlas asla erkek olduğu için sevmemezlik etmemişti.
Bengü'nün olmadığı yerlerde bile bebeklerinden bahseder ve hepimizi artık sus yerine getirirdi.Susmazdı,Barlas.
Susmazdı.
Şimdi ise konuşmuyordu bile.Eskisi gibi şakaları yok.Eskisi gibi değil.
Eski Barlas'ı özledik.
Bengü zaten hiç gülmediği için üzgünüm olup olmadığını anlamıyoruz.Bengü Barlas'ı hak etmiyor.
Barlas,ona acıdığı için sevmeye çalıştı.Sonrasında ise pes etti.Pes etmesini gerektiren şey ise Bengü'nün yumurtalıklarını bağlatmasıydı.
Bengü bu hatayı yapmasaydı şuan çok güzel bir ailesi olabilir,iki kişilik.İki kişi olurlardı ama bu iki kişiden koskocaman bir ailes oluşabilirdi.Şimdi ise en fazla 2.
"Dilan,yorma kendini." diye salona girdi, Kardelen anne."Yavrunu yorma sen,otur şöyle." eliyle koltuğu gösterdi.
Yok,ne olacak sanki ben yardım edeyim.Evinizde kalıyorum zaten birde bir işin ucundan tutmamazlık olmaz.Ayıptır." yaprak sarma için dolaptan sarmanın iç harcını çıkardım."Hem benim yavrum babası gibidir, yorulmaz."
"Babası yorulmazdı doğru ama sadece şerefsizlik,iç kopukluk olduğu zaman." bu cevabı beklemediğim için yüzümü ekşittim."Neyse kızım sen çicekleri sula,ben bunları yapayım."
"Çicek sulamakla yaprak sarma yapması aynı şey değil ama." dediğimde beni geliştirerek bahçeye göndermişti.
İzzet komutanın eve gelme saati yaklaştığında alarm çalacak ve buna göre eve geçip hiç yorulmamaış gibi davranacaktım.
Çalıştığım için bana kızıyordu.
Hamile olmakta başka bir zorluk." çiçeklere bakındım.Renk renk çiçek vardı."Şimdi anlıyorum nasıl Çicek suylma ile yaprak sarmanın nasıl eşit olduğunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Action(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...