Bölümün başlığından spoi verdiğimi düşünüyorum ksksksks.İyi okumalar...❤️🩹
⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Gülce Bakırcı anlatımıyla;)
Uykusuz bir şekilde yatakta doğruldum ve biraz kendime gelmeye çalıştım.
Geceden beri bir dakika bile uyuyamamıştım ve haliyle çok uykusuzdum.
Uyku ilacı almıştım ama etki etmemişti.Bünyem alt üst olmuştu.Midem bulanıyordu.
Yemek yiyemez olmuştum.
"Uyan!" diye içeriye dalmıştı, Dilan.Şokla ayağa fırladım.
"Ne oluyor Dilan?" şaşkınlıkla ona baktım."Bir şey mi oldu?"
"Evet." dedi önce sonra ise"Hayır aslında." demişti."Ama olacak."
"Ne olacak?" ne alacaktı ki bu kadar önemli olan?
"Nişanlanıyorsun!" bir anda hızlıca alkışlamaya başladı."Akşam Turan timi geliyor."
"Ne?" diye bildim sadece.Bir şok daha yaşamıştım.Ne nişanlanması? Ne gelmesi?
"Mal mısın ya! Nişanlanıyorsun işte yüzbaşı ile." şaka yapmıyor gibiydi."Kahvaltını yap hazırlamamız lazım."
"Dilan sen ciddi misin?" kafasını salladı."Nereden çıktı bu iş?"
"Yüzbaşı daha fazla dayanamamış.Beni nişanlıyın demiş.Eflal komutanda acımış tamam demiş." dedi dalgaya vurarak.
"Dilan şaka yapıyorsun değil mi?"
Şaşkınla ağzı açık kaldığında kendimi tekrar yatağa atarak üstüme yorganı çektim."Şaka olsun lütfen."
"Sen istemiyor musun?" diye sordu yatağın ucuna oturmadan önce."Ama sen de onu seviyorsun.Hep bu anı bekliyordun ne oldu şimdi?"
"Birsen diye bir kız varmış." dudaklarımı büzdüm."Ben onu beklerken o bu kızla birlikte olmuş."
"Batur mu?" şaşırmıştı.Doğrusu bunu bana Emir anlattığında bende çok şaşırmıştım."Yapmaz böyle bir şey."
"Yapmış."
"Senden önce olmuştur." Emir'in laflarına da pek inanmak istemiyordum ama Birsen denilen kızın ses kayıtlarını da dinletince inanmıştım.
"Bilmiyorum." yorganı üzerimden çekerek yatakta doğruldum."Ama benim ismim Gülce ise ben o nişanda başım dik şekilde giderim."
"Benim kızım işte."
Penceren Dilan'ı izleyen Altuğ'a baktım."Benim işlerim var malum nişanlanıyorum."
,_________________,
Batur
Kendimi evime attığımda ilk yaptığım duş almaktı.Başım ağrıyordu.
Uykusuzdum.
Çalışma masama oturduğumda aklıma Gülce ve bu sabah aniden alınan karar gelmişti.
Eflal komutanın planı kızı ile nişanlanmamı gösteriyordu.Eğer böyle olursa düşmanlar benden önce Gülce'ye zarar vermeye çalışak ve ben onu koruyacaktım.
Ama nişanlı olmasak benim üstüme bir sürü halinde adanacaklardı ama Gülce'ye içten saldırmaya çalışacaklardı.
İçimde tek soru ya Gülce'ye fazlalıkla saldırırlarsaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Action(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...