42.BÖLÜM/Açık Kalan Pencere

213 10 0
                                    

Bölüm kısa gelebilir kusura bakmayın biraz rahatsızım.

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

Aksel Çakır anlatımıyla;)

Karargahtan birlikte çıktığımız Batur yüzbaşı ile Naim amcanın evine gitmek üzere arabalarımıza binerek eve sürmeye başladık.

Naim'in eşi olan Firdevs yengenin,eşinin ne bok olduğundan haberi olmadığı için eşinin nerede olduğunu sormuştu ve bizde birkaç saatte gelir diye geçiştirmiştik.

Şimdi ise gerçekleri söyleyip eğer Firdevs yengenin bir bilgisi varsa bilgileri alacaktık.Batur komutan benim önüme geçtiğinde önüne geçmeye çalışmadım.

Sinirli olabilirdi ve onu daha fazla sinirlendirmeyi istemezdim.

Önden gitmesine izin verdikten 10 dakika sonra Naim'in evinin önünde arabayı durdurmuştu.Bende hemen arkasına durdurdum araba mı ve kilitledim.

"Kapıyı sen çal Aksel." diyişi ile kapıya yaklaştım ve kapıyı çaldım.Zeliha ve Naim'in kızı olan Çağla kapıyı açtığında benimle karşılaşmayı beklemiyor olmalıydı.

"Kimmiş kızım gelen?" diyerek kapıya geldi, Firdevs yenge."Aa Aksel oğlum hoş geldin." arkamdaki gölgesini gördüm,yüzbaşının."Sende hoşgeldin,Acar."

"Hoşbuldum." diyerek içeriye girdim.Yüzbaşı arkamdan geldiğinde ben çoktan salondaki Ayaz ile oynamaya başlamıştım.Ayaz ise Çağla'nın oğluydu.

"Aksel abi!" diyerek elindeki helikopteri gösterdi."Bak bende sizin gibi asker olacağım ve helikoptere bineceğim."

"Ol sende asker ol." demiştim.

"Ayaz?" yüzbaşının sesini duyması ile ona doğru koştu,Ayaz."Ohh! Asker mi olmak istiyorsun sen?"

"Evet,Acar abi.Bende sizin gibi çok iyi askere olacağım." Çağla içeriye büyük bir sinirle girdi.

"Asker filan olmayacaksın!" içindeki korkuyu sinire vurmuştu."Asker olamazsın!"

"Bırak kızım istediği mesleği olsun." dedi Firdevs yenge torununa bakarken."Hem asker olmak kötü bir şey mi? Vatana millete hayrı olur."

"Ben evlat acısı çekemem." diyerek Ayaz ile birlikte salondan çıktı,Çağla.

"Neden asker olmasını istemiyor?" diye sordu, Yüzbaşı.

"Korkuyor oğlu asker olup şehit düşerse diye." derken iç geçirdi, Firdevs yenge."Benim oğlum şehit düştü ya Çağla o günden beri çok korkuyor."

"Ferdi mi?" diye sordum. Firdevs teyze ise kafasını salladı sadece.

"Ayakta kaldınız oturun şöyle." diyerek koltukaltı gösterdi.Batur komutan ile bakışaral koltuklarda oturduğumuzda Firdevs teyze çay getireceğini söyleyerek mutfağa gitmişti.

"Firdevs yengenin haberi yok sanırım." dedim."Eşinin yaptıklarından."

"Umarım öyledir." diyerek kafasını ellerinin arasına aldı."Eğer haberi varsa... Öldürmek istemem."

Firdevs yenge çayları getirdiğinde doldurarak içmemi bekledi."Sizin işiniz yok muydu evlatlarım?" diyerek ellerimi ellerinin arasına aldı."Benim yiğit oğlum." dedi.

"Bitti." dedim.

"O zaman Naim'in de gelmesi gerekiyor,o gelmedi.Haberiniz var mı nerede?" eşinin yaptıklarından haberi yoktu anlaşılan."Yoksa bir şey mi oldu?" ikimizde sustuk."Acar! Naim'e bir şey mi oldu?"

"Amcam..." dedi, yüzbaşı."Teröristmiş."

Firdevs teyze elindeki çay dolu bardağı düşürdüğünde eliyle ağzını kapattı."Ne diyorsun sen, Batur!"

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin