33.BÖLÜM/Turan timi

235 8 5
                                    

Askeri olaylar ile kaynayan o bölümü sonunda yazabildim ve bu bölümde benim gibi sizinde gururlanacağınıza çok eminim.

Tanrı Türk'ü koruyacak Bozkurtum(🤫)

İyi okumalar 💌 🧚🏻‍♀️ 💗

(Ülkücü marşlarımızı açıyoruzzzzz🥳 aramızda kalsın bu,linç yemek istemiyorum😉)

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

Aksel Çakır anlatımıyla;(

Başak Albay'ın Turan timine uygun gördüğü askerler ile oturmuş sohbet ediyorduk.

Pek yabancılık çekmemiştik ama diğer arkadaşlarımızın yerini tutmaları biraz zor olacaktı.

Yıllarca birlikte olduğumuz bir timdi sonuçta.

Herkes herkesi bakışlarından bile ne demeye çalıştığını anlardık.

"Kim bu Acar ki?" diye sordu yeni gelen kız.İsmi Açelya'ydı."Herkesin dilinde."

Batur komutanın tüm komutanımız olduğunu bilmiyorlardı sanırım."Tüm komutanımız aynı zamanda abim."

"Acar denilen komutan bizim mi tim komutanımız?" kafamı salladım."Vay be."

Batur komutanın geldiğini "Asker selam dur!" diyen Kılıç'tan anladığımızda hepimiz sıraya girerek Batur komutanı bekledik.

Yanımızda kadar geldiğinden tüm ihtişamı ile karşınızda durdu."Nasılsınız Turan timi?"

"İyiyiz." dedik hep bir ağızdan.

"Ne güzel." dedi elindeki dosyaları masanın üzerine bırakarak.Bahçedeki masanın üzerini sildi önce reçeteyle.

"Parmağında yüzük var.Nişanlı mı?" kafamı salladım.

"2 gün önce nişanlandı.Yani şanslısınız sinirli değil."

"Ne konuşuyorsunuz?" Batur komutan ikimize de baktığında sorusunu yeniledi."Ne konuşuyorsunuz?" ellerini arkasında birleştirdi."Beni dinlemeyecek kadar önemli ne konuşuyorsunuz?"

"Soru sormuştum." dedi Akalp tereddüt ile.

"Bana sor." sakindi tamam."Kiminle ilgili soru sordun?"

"Sizinle." kaşları havalandı,Batur komutanın.'benimle?' diye sormaktı bu."Parmağınızdaki yüzüğü görünce şaşırmıştım da nişanlı olup olmadığınızı sordum."

"Beni dinlemeyecek kadar önemli bir konuymuş." dedi göz kırparak."Neyse önce ben kendimi tanıtacağım ondan sonra sizler tanıtacaksınız.Hepiniz."

"Sakinsin abi." dedi Bilge gülerek.

"Ben her zaman sakinim." pek öyle olduğu söylenemezdi."Adım Batur Acar.1992 doğumluyum haliyle de 32 yaşındayım.Yüzbaşı rütbesine sahibim.Tim komutanıyım,Ankaralıyım" Akalp'e baktı."Ve nişanlıyım."

"Bizde tanıtalım kendimizi." dedi Açelya heyecanla..

Batur komutan uyarı şeklinde öksürdüğünde hepimiz sus pus olduk."Kendi aranızda konuşmuyorsunuz." dedi Açelya ve Bilge'ye bakarak.

İşte şimdi sinirlenmişti."Hiçbirinizi merak etmiyorum.Tek merak ettiğim performanslarınız.Özellikle senin." Akalp'e baktı."İsmin ne?"

"Akalp." ismi gibi ak mıydı acaba?

"Diğerleriniz ismi?"

"Dinçer."

"Açelya." dediğinde yanına gelen kediyi sevmeye çalışıyordu.Batur komutanı sinirlendirmeye mi çalışıyordu acaba?

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin