41.BÖLÜM

166 7 0
                                    

Eğlenceli bir bölüm olacak hazırlanın🥳

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

1 gün sonra...

Gülce Bakırcı anlatımıyla;)

İzzet komutan uyanmadan uyanmış kahvaltıyı hazırlamıştım.Kardelen hanımdan önce davranmıştım.

Kahvaltıyı hazırladığım gibi Kardelen hanım mutfağa girdi."Neden bu saatte uyandın?" dedi ve ardından kahvaltıya baktı."Ellerin sağlık kızım ama ne gerek vardı.Kendine yormuşsun hem sen zaten yorgunsun."

"Estağfurullah ne yorulması?" çatalları da dizerek kahvaltı işini bitirmiş bulunmaktaydım.

"Kardelen?" diye mutfağa girdi İzzet komutan.Yemek masasına baktı ardından ise bana baktı."Sen neden uyandın balım?"

"Uyku tutmadı." aslında yalan söylemiş sayılmazdım gerçekten uyku tutmamıştı."Bende madem uyku tutmadı kahvaltıyı ben hazırlayayım dedim."

"İyi yapmışsın." İzzet komutan, Kardelen hanımın yanağından öperek bana yaklaştı."Balım." diyerek alnımdan öptü.

"Siz oturun ben yaptığım sigara böreklerini getireyim." dediğim gibi İzzet komutan sertçe baktı."Gerçekten uyku tutmadı.Hem ben yorulmadım ki."

"İyi madem." diyerek masaya oturdular.Bende sigara böreklerini ısıtarak masaya koydum ve bende oturdum.

Kahvaltıyı yapmaya başladığımızda kimse konuşmuyordu.Sessizce kahvaltımızı yaptığımızda kahvaltıyı toplamak için ayağa kalktım.

"Sen bırak kızım ben toplarım." diyerek ayağa kalktı,Kardelen hanım.

"Olur mu öyle şey Kardelen hanım?"

"Balım? Uzun zamandır karargaha gelmiyorsun gelmek ister misin?" diye sordu, İzzet komutan.Kahvaltıyı bırarak kafamı salladım."Üstünü değiştir o zaman koş."

Koşarak odama girdiğimde mutlulukla üstümü değiştirmeye başladım.Bembeyaz bir takım yaptığımda karargaha gitmek için hazırdım ve sanırım artık çarşaf ile gezmeme gerek yoktu.

Bembeyaz bir takım yaptığımda karargaha gitmek için hazırdım ve sanırım artık çarşaf ile gezmeme gerek yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⟩Giydiği⟨

Belki karargahtan sonra Şırnak sokaklarında gezerdim ama bu kez çarşaf olmadan.

Makyajımı ise sade bir tonda yaparak aşağı İzzet komutanın yanına indim.Telefon ile konuşuyordu ve ortalarda Kardelen hanım yoktu.

Yanında durduğumda baştan aşağı onu süzdüm.Şimdiden askerî kıyafetlerimi giymişti.Heybetli bedeninden dolayı kıyafetleri giyince tüm kalıbı ortaya çıkıyordu.

Bana baktıktan birkaç saniye sonra telefonu kapattı."Ne güzel olmuş benim balım." diyerek arabasının anahtarını aldı."Hadi gidelim."

Kapıyı açarak dışarı çıktığında bende içeriye son kez bakındım ama Kardelen hanımı göremedim.Sonrasında ise kapıyı kapatarak arabaya bindim.

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin