Geçmişin Sırları

495 13 0
                                    


Geçmişler....

Geçmişin bazı ufak sırları...(Gelecek bölümlerde anlayacaksınız.)

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

Yazar anlatımıyla;)

İzzet ve Kardelen'in nasıl evlendiğini tüm şehir halkı biliyordu.Ne tür zorluklardan sonra evlendiklerini ve o zorluklarla mücadele ettiklerini.

İzzet asker iken düşmana verdiği korku ve dostuna verdiği güven ile nam salmış bir,askerdi.

İsmini duyanlar selama dururdu.

Teyzeler,nineler, dedeler... Hepsi bu ismi duyduğunda dualar ederlerdi.'Allah'ım sen askerimizi koru,onu incitme,ayağına taş değdirme...'

Türk halkı için İzzet Demirbaş değil,asker deyince bile dualar edilir ve gururla göğüsleri gerilirdi.

Asker,Türk halkı için gurur kaynağıydı.

Askere verilen değer çoğu şeyden fazlaydı.Bayrak,millet,asker,yaren... Gibi terimler Türk halkının en çok hoşuna giden terimlerdendir.

Hele o bayrak varya...

Birde o bayrağın dalgalanmasını sağlayan asker...

Uğurlarına ölünür.

Gittiği ağır görevden dolayı yorgun düşen,İzzet kendini dinlenmek için kitap okumaya bırakmıştı.

Kitabın içeriğindeki askerin hayatı çok hoşuna gitmişti.Kitabı elinden düşürebileceğini hiç sanmıyordu.

Kitaba öyle bir dalmıştı ki yanına gelen Turan Acar'ı bile görmemişti.

"Asker." kitabı bir köşeye bırakarak hızla ayağa kalktı ve asker selamı durdu."Kitabın konusu nedir?"

"Kusura bakmayın komutanım dalmışım." göz ucuyla kitaba baktı."Bir Türk askerinin hayatı."

"Neymiş bu Türk askerinin hayatı? Bize de bahset biraz." kitaplara meraklıydı,Turan.

"Türk askerinin tek amacı bayrak olduğundan ve bir askerin kalbine vatandan başka bir gönül ateşi düşmemeli olduğundan bahsediliyor.Kısacası Türk askerinin hayatı,vatandır."

"Doğrudur." dedi,Turan."Vatan önemli ama." kalbine baktı kısa bir an."Bu yürekte olması gereken bir diğer şey ise,aşktır İzzet."

İzzet'e baktı uzunca."Eğer ki bir kalpte vatan aşkı yoksa o kişide cesaret yoktur ancak bir kalptede aşk yoksa o kalpte merhamet olmaz."

"Haklısınız komutanım." mahcubiyet ile ellerini sakladı.

"Ne oldu İzzet?"

"Sorduğunuz soruyu bilemedim, komutanım." güldü,Turan.

"Sen merak etme.Asıl yanlış bilen benim."

Turan'ın sözünü kesti."Estağfurullah komutanım."

Bu lafının kesilmesine takılmadı, Turan."Ben ilk sana konusu nedir diye sorduğumda aslında bu kitabın polisiye olduğunu düşünmüştüm." ellerini öne uzattı."Neyse sen dinlenmeye devam et.Ben seni yormayayım.Akşam bir eve misafir olacağız."

"Emredersiniz komutanım." arkasını dönerek yürümeye başladı,Turan. Her adımıyla yerde depremler oluyor ama deprem olan o yerlerde de çiçekler açıyordu.

Yürüdüğü yolda çiçekler,dokunduğu her şey güzelleşiyor ve sıktığı her kurşun isabet ediyordu.

Turan Acar...

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin