33.BÖLÜM/KURŞUN

215 9 0
                                    


Güzellerim nasılsınız?

Umarım iyisinizdir.

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

Aksel Çakır anlatımıyla;)

Bengü tüm bilgisi ile Ertan'a yardım ediyordu.Kurşun çok derin olmasa da can yakacak bir noktadaydı.

"Uyuşturucuyu ver." Ertan elini Bengü'ye uzattığında Bengü hızla şırıngayı uzatmıştı.

Ertan ise hiç düşünmeden Gülce'nin koluna iğneyi vurmuştu.Batur komutan Gülce'nin başını dizlerinin üzerine bıraktı.

İzzet komutan ve Harun Albay dışarıyı kontrol ediyorlardı.

"Üst kat tehlikeli oraya ben gidiyorum sen burayı kontrol ediyorsun." dedi Kılıç Banu'ya.

"Tamamdır."

"Aksel gel buraya." yüzbaşı bana seslendiğinde yanına gittim.Gülce'nin başını kendi dizinden kaldırdı."Sana emanet ha!"

Dizlerimi kırdığımda başını dizlerime koydu."Emredersiniz komutanım."

"Aksel sende hareket etme onunda hareket etmesinden izin verme." kurşunun çıkartılacağı an olmalıydı.

"Batur komutan nereye gitti?" diye sordum."Önemli bir şey olmasa Gülce'yi bırakıp gitmezdi."

"Eflal komutan ve Harun Albay ile konuşacakları varmış.Karan denilen...." yanımızdan bir kurşun geçmişti.

Ertan'ın geriye çekilmesi ile kurşun içeride kalmıştı."Naim Acar nerede? Hastaneye götürememiz lazım.Bizi her yerden görebiliyorlar."

"Burdayım." dış kapıdan içeriye girdiğinde hızla yanımıza geldi."Kurşunu çıkartabildiniz mi?"

"Hayır." Bengü cevap verdiğinde Naim amca kaşlarını çattı."Biz yapamıyoruz hastaneye gitmesi gerekiyor."

"Bende öyle düşünüyorum." bakışlar bana döndüğünde Gülce'yi hızlıca kucağıma alarak kapıya koştum."Aksel dikkatli ol."

"Mehir!" diye seslendim.Onu burada tek bırakamazdım."Mehir."

Yanımda hissettiğimde kapıyı iterek açtım ve karşımda beliren arabamın anahtarını alması için Mehir'e söyledim.

Arabayı açtığında Gülce'yi arkaya bıraktım ve başını ise Mehir'in dizlerine bıraktım.

Bengü ve Ertan'ın gelmeyeceğini Naim amca yanımıza geldiğinde anlamıştım.Pencere kenarında durarak "Siz gidin bizim burada işimiz var."

"Batur komutana bildirin gittiğimizi." kafasını salladığında arabaya yükleneyerek hızla sürmeye başladım.

"Neden bir boklar dönüyormuş gibi hissediyorum?" etrafıma baktım.Bir saldırıya çok açıktık.

"Bana da öyle geliyor.Biz içerideyken silah sesleri vardı ama şimdi yok.Hem de etrafımızı sarmış olsalardı bizim evden çıktığımızdan haberleri olurdu."

"Ya da salağa yattılar." dedim."Bir ihtimal daha var.Tek çaremizi hastaneye gitmek yapmak istediler çünkü hastanede adamları vardı." Mehir'e baktığımda bu ihtimali hiç düşünmediğini anlamıştım.

"Ee o zaman neden Naim amca izin versin ki?"

"Bilmiyorum ama onu da çaresiz bırakmış olabilirler."

Buraya yakın bir yerlerde şifacı bir teyze vardı.Şırnak'a defalarca geldiğim için burayı biliyordum.

Şifacı teyze ise bu işlerden anlıyordu.Ben ilk gittiğimde vurulmuş bir adam için Allah'tan şifa istiyordu.

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin