İyi okumalar 😚🤭😻
⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Yazar anlatımıyla;)
Şehit demek kolay olmasa gerek.Vatan milllet uğruna şehit olmak kolay iş değildi ama şehit olduktan 2 ay sonra unutulmak çok kötü bir şeydi.
Her askerin bir olmak istediği bir de olmamak istediği bir şey vardır.
Olmak istediği şey şehit olmak, olmamak istediği şey ise unutulmaktır.
Uzay'ın cansız bedenini memleketine göndermek için hazırlıyorlardı.Herkesin içinde bir üzüntü dalgası vardı.
Kimseden ses çıkmıyordu.Konuşmayı bilmeyen bir çocuktan farkları yoktu.Konuşmak istiyor ama konuşamıyorlardı.
Konuşmak için ağızlarını aralıkları anda boğazlarına oturan yumru yüzünden yutkunarak sessizliklerini koruyorlardı.
Akın albay ve Akıncı timinin üzüntüsü,Turan timi içinde geçerliydi.
Uzun bir sessizliğin ardından herkes kendini toplayarak dinlenmek için dinlenme odalarına gittiler.Birkaç saat sonra askerler geleceklerdi ve Turan timi Ankara'ya dönecekti.
Akıncı timi ise Uzay'ın memleketi olan Eskişehir'e gideceklerdi.Başak albay ve Batur da şehit törenine katılacaklardı.
Gülce ve Berfin Uzay'ın cesedinin olduğu yere gitmemişlerdi çünkü Gülce daha önce bu çeşit bir ölü ile karşılaşmamıştı.
Batur kapıdan çıkarak onu bekleyen nişanlısına baktı.Bir şey demeden alnından öptü."Batur?"
"Uykun var mı?" kafamı sallad.Konuşmak istemiyor olmalıydı ama Gülce genede onun yanında kalarak kafasını dağıtmaya çalışacaktı.
Dinlenme odaları genelde iki tane yataktan oluşuyordu ama onların gittiği dinlenme odasında bir tane yatak vardı.
Batur botlarını çıkararak yatağa uzandığında Gülce de hızlıca yanına uzandı."Konuşabilir miyiz?"
Bir şey demedi,Batur.Bu hayır mı demek oluyordu?
"Batur, benimle neden konuşmuyorsun ki?" dedi Gülce hafif dolan gözleri ile."Ben bir şey yapmadım ki."
"Uykun vardı senin." derken sıkıntılı bir nefes verdi ardından "Şimdi uyu yoksa sonra uyuyamayacaksın.Saldırı alanına gideceğiz." dedi.
"Sen uyumayacak mısın?" Batur'a baktı ama o ona bakmak yerine tavana bakıyordu.
"Uykum yok." tek düşündüğü şehit olan Uzay'dı."Sen uyu güzelim."
"Ama yorgunsun." gözünden bir damla yaş düştü,Gülca'nin.Batur'un ona böyle davranmasına dayanamıyordu.
"Sende yorgunsun o yüzden hemen uyuyorsun."
Gülce sırtını Batur'a dönerek ağlamaya başladı.Sessiz ağlıyordu nişanlısının onu duymaması için ama nişanlısı Batur Acar'ın onun ağladığından haberi vardı.
Batur, ellerini Gülce'nin beline koydu."Bana döner misin?"
"Uykum var." burnunu sessizce çekerek gözlerini kapattı.
"Uyumuyorsun onun yerine ağlıyorsun." Batur Gülce'yi tek hareketi ile kendine çevirebilirdi ama o onun kendisinin ona dönmesini istiyordu."Özür dilerim güzel kızım.Sinirli ve üzgündüm.Seni nasıl ağlattığımı bile bilmiyorum ama çok özür dilerim."
"Batur?" Gülce ağlayarak ona döndü.Sıkı sıkı sarıldı.
"Neden ağlıyorsun?" Batur ellerini sevdiği kadının saçlarında gezdirdi."Ben mi bir şey yaptım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Action(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...