İyi okumalar 💌 💕
⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Gülce Bakırcı anlatımıyla;)
Aylar ayları kovalarken havanın soğukluğu yüzünden yorgansız yatamıyordum.Kar yağdı yağacaktı.
Ben... Yıllarca yaşadığım gibi bir kışı daha Şınak'ta geçiriyordum,yanımda sevdiğim olmadan.
Seviyordum sevmesine ama onun bana olan sevgisi muamma.Şırnak'a kadar gelmiş benim yanıma gelmeden geri gitmişti.
Ceylin bu hâldeyden ve Koray'dan haber yokken kendimi düşünmem bencilceydi belki ama ağrıma gitmişti.
Beni buraya göndermesinin nedeni beni düşünmesinden değildir.Beni düşünse en azından arayıp sorardı,değil mi?
Kapının çalması ile kafama kadar çektiğim yorganı gelen kişiyi görecek şekilde indirdim.
"Günaydın." elinde sıcak çikolata vardı."İyi gelir diye düşündüm."
Yanıma kadar geldiğinde yatakta oturur pozisyona geçtim.Dilan da benim gibi oturdu ve elindeki iki bardakta da ağzına kadar dolu olan sıcak çikolatalardan birini bana uzattı.
"Ne gerek vardı.Çok teşekkür ederim."
"Ne demek." bir yudum aldı, çikolatadan."Nasıl olmuş? İçsene."
Onu kırmayarak bende bir yudum içtim."Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık."
"Benim sana bir şey söylemem lazım."
"Söyle." bedenimi ona doğru döndürdüm."Merak ettim."
"Biz Altuğ ile evliyiz ya." boşanma davası açmıştı ama dayanamayarak boşanmak istemediğini söylemişti."Haliylede benim kocam." neden kıvranıyordu bu?
"Ee?"
Elleri cebine gittiğinde garip bir şekilde heyecanlandım."Ben hamileyim." gebelik testinde ki çift çizgiyle bakıştım."Teyze oluyorsun."
"Çok mutlu oldum." sıkıca Dilan'a sarıldım."Çok mutlu oldum." daha sıkı sarıldım."Çok... Çok..."
"Ben bile bu kadar mutlu olmamıştım." dedi benden ayrılırken."Aslında ben hiç mutlu olmadım bu habere."
"Aa o neden?"
"Babası öğrenirse her şey başa döner." eliyle karnını tuttu."Bana yardım etmelisin." kaşlarım havalandı."Bebeğimi herkesten gizli büyütmeme yardım et."
"Sence Altuğu'un bilmeye hakkı yok mu?" kafasını onaylamaz anlamda salladı."Sen daha önce de hamile kaldığında tepkisi nasıldı?"
"Çok mutluydu." bana baktı."Senden bile."
Güldüm."O zaman anlat ona da."
"Durumlar çok farklı artık." ellerimi tuttu."Lütfen,bilmesinler."
"Dilan beni dinle. Bu çocuk sadece senin değil ki.Aynı zamanda Altuğ'un da.Durumlar istediğin kadar farklı olsun,ailenize bir kişi daha ekleniyor.Ben Altuğ'un çok iyi baba ve seninde iyi bir anne olacağınızdan eminim."
"Gülce ben söyleyeceğim galiba ya."
"Ama önce İzzet komutana söyle." yüzü düştü."Onunda fikrini al sonuçta benden senden daha bilgili."
"Doğru söylüyorsun." büyük bir heyecanla ayağa kalktı."Sıcak çikolatam sana emanet." kapıdan çıkacakken son kez bana baktı."Öptüm."
Heyecandan ayaklarını nasıl yere basıyorsa merdivenlerin eziyet çektiği giden ayak seslerinden belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Aksi(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...