Ve sırada 🔥
⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Gülce Bakırcı anlatımıyla;)
Gözlerimi araladığımda olduğum yeri sorgulamaya çalıştım ama anlayamıyordum.Ben neredeydim?
"Uyanmışsın." diye içeriye girdi beyaz önlüklü bir kadın."Günaydın."
"Ben neredeyim?"
"Merak etme güvendesin." kolumda bir ağrı hissettim."Sabah serumu bu."
Serumu taktıktan sonra bana baktı."Ne güzelmişsin sen böyle."
Kafamı sallayarak teşekkür ettim."Batur nerede?"
"Yüzbaşı mı?" o nereden tanıyordu? "Nöbet tuttuğunu duydum ama nöbetinin bitmiş olması lazım."
"Sen nereden biliyorsun bunları?" kıskanmak değildi,sadece merak.
"Bizim yerleşmemizde olduğunuz içindir ha?" ne kadar kabaydı bu kız böyle."Hem senin bu kıskanmalarını başkasına anlat.Ne yapayım ben senin yüzbaşını!"
"Ukala mısın sen?" kendimi tutamamıştım."Ben sana ne dedimde üste çıkmaya çalışıyorsun!" işaret parmağını tehdit edercesine bana doğru salladı.
"Bana bak!" acaba ne diyecek diye onu izlemeye başladım."Kimsin,necisin bilmiyorum ama seni yolarım."
Kaşlarım hızla havalandı."Pardon?"
"Ne pardono be!" havalanan parmağı havada kalmıştı ve tekrar bana doğru kaldırıp salladı."Sevimsiz şey!"
Sakin olacağım ve Batur'u ya da tanıdığım herhangi birini bekleyeceğim.Beni iyileştiren birine saygısızlık yapmak istemezdim ama bunu o istemişti.
Arkana bakmadan sinirle dışarı çıktığında bende kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum."Sakin ol Gülce sakin ol."
Nefesimi kontrol etmeye çalıştığım sırada aklıma gece o suyun içerisindeyken kendimi böyle sakin tutmaya çalıştığım geldi.
Sakin ol Gülce,Cahit seni kurtaracak...
Sakin ol...
Derin derin nefesler al,Gülce...
Boğulmayacağım...
Nefesimi tutabilirim...
2 metre bir jakuzi olsa da dayan Gülce...
Kendimi böyle sakinleştirmeye çalışmıştım.Çadırdan içeriye giren Açelya ve Batur'a baktım.
"Bu kız çok güzel ya." dedi Açelya şaşkınlıktan dolayı ağzını kapatmıştı.
"Gülüm." Batur yatakta hemen yanıma oturdu."Günaydın güzelim."
"Günaydın." dedim sesimi sakin tutmaya çalışarak."Sana da günaydın." dedim güzelliğimden dolayı ağzı açık kalan Açelya'ya bakarak.
"Günaydın." dedi kendinde olmayarak.
"Neden bu kadar şaşırdın?" diye sordum ona bakmaya devam ederken.
"Çarşaflısınız sanmıştım ben." ağzını kapatarak bana baktı."Ama değil mişsiniz."
"Değilim." dedim Batur'a dönerek.Yüzü düşmüştü ve sinirliydide.Sinirli olmasa boynundaki damarı kabarmazdı."Ne oldu?"
"Bir şey olmadı gülüm." kendine doğru çekerek kafasını kafama yasladı."Sen nasılsın?"
"İyiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Action(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...