Beni umarım çok beklememişsinizdir.İyi okumalar 💌 🧚🏻♀️⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜
Yazar anlatımıyla;)
Akın'ın ve diğerlerinin alnından terler akıyordu.Adamlar bitmek bilmiyordu sanki.
Akın'ın tüm mermisi bittiğinde Aksel'e baktı.Aksel,her zaman fazla mermi ile gezerdi.
35'e yakın mermiyi Akın'a vererek kendinde kalan 20 mermiye baktı ve mermilerini boşa harcayarak 10 adam öldürmüştü.
Akın ise 21 adam öldürmüştü o mermiler ile.
60'e yakın adamı öldürmüşlerdi.Diğerleri ise yani Turan timi ve Akıncı timi ise 110'a yakın adam öldürmüşlerdi.
Sadece arabadan inen adamları değil sonradan gelen adamları da öldürmüşlerdi.
"Yardıma geldik!" dedi Eflal adamları öldürmeye çoktan başlayarak."Duydum ki beni özlemişsiniz."
"Çok." dedi Akın gülerken."Çok özledik komutanım."
Diğerleri ile birlikte tüm adamları öldürdü,Eflal.Göçmenlerin olduğu alana geldiklerinde önce panzehiri götürdüler ondan sonra ise Berfin'in dinlenebileceği bir yere götürdüler,onu.
Panzehiri gören Özlem Aksel'e bakındı."Nerede o asker?"
"Hangi asker?" diye sordu Başak albay.
"Aksel..." dedi Özlem hızlıca.Aksel sanki duymuş gibi ortaya çıktığında ona seslendi, Özlem."Taş kafa!"
Aksel hızlıca Özlem'e baktı."Nerede o ot?"
Aksel parmağı ile Özlem'in arkasını gösterdi.Özlem otu aldığında Aksel çadırdan çıktı ve çadırda sadece Başak ve Özlem kalmıştı.
"Hadi göçmenleri sakinleştiren ve onları yerlerine götürün."
Eflal'ın emri ile hepsi göçmenlerinin yanına giderek onları konuştutararak bu manzarayı kapatmaya çalıştılar.
Aksel ve Boran ise ölen cesetleri kontrol ederek onları dağlardan atmaya başladılar."Şerefsiz köpekler!"
Kuşlar ve diğer hayvanlar gelerek onları yiyorlardı.Her ne kadar mide bulandırıcı bir şey olsa da bu onlar için zevk vericiydi.
Başak ve Özlem ise panzehir ve otu karıştırmış ve iğneye çekmişlerdi.Başak Gülce'nin hareket etmemesi için sıkıca onu tuttu.Özlem ise Gülce'nin üstünü çıkartarak bacaklarına vurdu önce iğneyi ardından ise kadınlığına uyguladı iğneyi.
Başak'ın canı bu manzaradan doğru yanmıştı ve başını diğer tarafa çevirdi.Gülce acıyla hareketlendiğinde Başak tuttu.
Özlem eliyle vurduğu iğnenin olduğu yere yaydı iyice iğneyi.Böylece rahime ulaşmış oldu.
Hayır! Bir sıkıntı vardı!
Gülce'nin kadınlığından beyaz bir sıvı geliyordu.Her şey daha da kötüleşmişti böylece.
"Hay aksi!" dedi Özlem ne yapacağını bilemeyerek."Boka döndü her şey!"
"Ne oldu?" diye sordu Başak, Özlem'e bakarken."Neydi o beyaz sıvı?"
"Naim dedikleri o adam bunu yapacağımızı düşünmüş olmalı.İşe yaramadı panzehir.Artık kısır bir kadın." dedi ellerindeki eldivenleri çıkardı ve odayı toplamaya başladı.
"Bu kadar mı yani? Başka yapacak bir şeyimiz yok mu?" yapacakları hiçbir şey yoktu artık.Özlem kafasını onaylamaz anlamda salladı."Bir daha denesen olmaz mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)
Action(TAMAMLANDI) İmkansız diye bir şey yokmuş.Biz onu imkansız kılmışız aslında.Her şey bir plan dahilinde, bir oyun perçevesinde dönüyordu.Akıl almadık işler yürütülüyordu.Baba bana çok şey kaybettirdin; çocukluğumu, arkadaşlarımı,heyecanımı en önemlis...