Var ol

1.4K 32 16
                                    

İyi okumalar dilerim 😻❤️

Bu arada 27k okuma ve 900'e yakın vote gelmiş çok teşekkür ederim 💗

Şimdi ise bir isteğim olacak bu bölümün votesini 15 yapmanızı istiyorum.

Vote sayım düşmeye başlıyor ve böyle olunca da ben çok üzülüyorum.

Tehdit gibi olmasın ama 15 vote olmazsa yeni bölüm atmayı düşünmüyorum.

Öptüm sizleriii🤭🍬

⬜⬜⬜⬜⬜⬜🪼🎡⬜⬜⬜⬜⬜⬜

Yazar anlatımıyla;)

Tüm bu seslerden kaçarak kendi sessizliğine sığındı,Batur.Düğünün sesini duyuyordu ama rahatsız olacak kadar duymuyordu.

Biten sigarasına baktı ve yere atarak ayağı ile söndürdü.Omuzuna değen ellere bakma gereği bile duymadı.

"Bakıyorum da gene insanlardan kaçmışsın?" saygıdan dolayı ayağa kalkacaktı."Hiç kalkma." ellerini yüzbaşının omuzlarından çekerek bankın diğer yanına oturdu."Anlat bakalım."dedi Eflal.

"Ne anlatmamı istersiniz komıtanım?" soğuktan dolayı ağzından duman çıkıyordu.

"Babanı." belli etmesede yutkunmuştu,Batur."Babanı anlat."

"Anlatacak gücüm yok." dedi tüm cesareti ile."Hem anlatmaya başlasam kelime bulamam,anlatmaya başlasam saatlerce susmadan konuşurum."

"Kendinden bahset."

"Korkak,zayıf, beceriksiz..." Eflal Batur'u susturdu.

"Ben senden bahsedeyim o halde."

Acar, komutanın kendinden nasıl bahsedeceğinş çok merak etmişti.Tüm dikkatini ona verdi.

"Her şeyden önce çok cesursun.Vatanına,milletine,bayrağına her hangi bir konuda hoşuna gitmeyecek bir şey yapıldığında gözlerin kırmızıya dönüyor."

'Batur Acar' denildiğinde herkesin aklına cesareti ve vatanına olan sevgisi gelirdi.

"Güçlüsün.Karşında kim olursa olsun,senden daha kalıplı olsa bile nefes almasına izin vermiyorsun."

' Yüzbaşı Batur Acar' denildiğinde herkesin aklına güçlü ve korkusuz olduğu gelirdi.

"Elinden her şey geliyor.El becerilerin fazlasıyla iyi.Sözel mantığını ve akıl yeteneklerini saymıyorum bile."

"Eyvallah." dedi sadece.

"Kendi düğününde de böyle oturursan,polis çağırırım."

Batur,içtenlikle güldü."Çağırın komutanım."

"Hiç salona girdin mi?" diye sordu, Eflal komutan.

"Bence asıl soru Gülce'yi gördün mü olmalı... Gördüm." kendine gelmeye çalıştı,Batur."Ama merak etmeyin o beni görmedi."

"Yapma böyle." Batur'a baktı."Babanın mezarına başımı eğik gönderme,utandırma beni."

"Estağfurullah komutanım..." Eflal, Batur'un lafını bitirmesine izin vermedi."Senden bir şey istiyorum." ellerini yüzbaşının omuzuna bıraktı."İçimden bir ses Cahit'in planlarının bitmediğini söylüyor.Kızıma sahip çık."

"Emredersiniz komutanım." 'sevdiğim kadını benden ayırmak isteyen sizdiniz.' diyemedi,Batur.Çünkü bu istek değil 'Emir'di.(detayı görmeyin utanırım🙄🤭🙊)

"Yarın ne işin var,oğlum?"

"Sabah çarşıya ineceğim ama gece bir işim yok." memnuniyetle gülümsedi,Eflal."Neden sordunuz komutanım?"

İntikam Bedelleri (Askeri Kurgu +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin