35-Kutlama

4.5K 225 53
                                    

Selaam. ♡

Bol görselli bir bölüm ekledim bu şekilde daha çok gerçekçi hissediyorum. Hep aksiyon olacak değil ya biraz da romantizm olsun.

Bu bölümde +18 sahneler mevcuttur ona göre. ♡

Sizi çok seviyorum yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. İyi okumalar. ♡


''Aras,'' dedim şaşkınlık ve hayranlıkla, ''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Aras,'' dedim şaşkınlık ve hayranlıkla, ''..sana inanamıyorum!''

Çantamı ve ceketimi çıkardım, hemen yanımda duran sehpaya bıraktım.

''Dalga geçiyor olmalısın!''

''Nasıl,'' dedi Aras gülümseyerek, ''...beğendin mi?''

Bakışlarım bulunduğum evde gezindiğinde her yeri ayrı bir güzeldi.

''Beğenmek mi?'' dedim heyecanla, ''...bayıldım!''

Aras, usulca yanıma geldi ve gözlerime baktı. Yüzüme düşen saçımın bir tutamını alıp kulağımın arkasına götürdü.

''Seninle aramızdaki ilişkiyi düzeltmek istiyorum, doktor. Konuşarak anlaşabilen bir insan değilim, bunun yerine savaşmayı tercih ederim bunu biliyorsun ama sana bir fırsat tanıyacağım. Hakkımda öğrenmek istediğin, bilmek istediğin ne varsa burada olduğumuz süreç boyunca sana bunları anlatacağım. Ondan sonra bir daha hiç konuşmayacağız, anlaştık mı?''

Hayatım boyunca bana uzatılan eli hiçbir zaman bükmemiş ya da kırmamıştım. Karşımda şefkatten yoksun olmasına rağmen bunun aksine bana şefkatle bakan adama gülümsedim.

''Anlaştık.''

Nazikçe kulağıma yaklaştı ve fısıldadı. ''Yol ikimizi de yordu, gidip jakuziyi ayarlayacağım. Sen de yerleş olur mu?''

Elleri belimden yavaşça uzaklaştığında bana göz kırpmayı ihmal etmedi. Aras Ertekin'in bu hali, bu tavırları karşısında erimeyecek tek bir kadın bile olmamalıydı. O benim için bir lütuf gibiydi. Aramızda yaşanan onca olaydan sonra yine onun yanında olmak tarif edilmez bir duyguydu. Yanımdan ayrılana kadar onu arkasından öylece izledim.

Bir insan bu denli güzelken nasıl bu kadar kötü olabilirdi ki?

O, bir kuğu gibiydi. Güzelliği ve kendine hayran bırakışı tarif edilemezdi. Aynı zamanda yırtıcılığı, vahşiliği ve kiniyle de Aras Ertekin adeta bir kuğu gibiydi.

Bir süre evin içinde gezindim. Ahşaptan olan dekor o kadar güzeldi ki her detayı düşünülmüştü. Camdan pencereler içeriyi oldukça ferah kılıyordu. İki katlı ve evin geniş oluşuyla burada iki kalabalık aile bile yaşayabilirdi. Kasvetli ama güvende hissettiriyordu. Şehir merkezine uzak olduğundan sessiz ve sakindi. Burada olduğuma inanamıyordum. İşin daha garip yanı burada Aras Ertekin ile baş başa olduğumuza inanamıyordum.

Psikiyatristin SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin