Selaam.
Ayy çok heyecanlıyım artık bölümler başlıyor beybilerim. Kafamdaki senaryoya start verdim sizi çok seviyorum hele ki o yorumlarınız benim için çok aşk, teşekkür ederim iyi kötü her yorumunuz için. Umarım hep birlikte muhteşem şekilde yükseliriz.
Bu bölümde +18 sahnelere ve uyuşturucu maddelere yer verilmiştir. Ona göre okumanızı öneririm çocuk savaşçılarım ahdhsafhah.
İyi okumalar.
♤
Değişim.
Bir insanın değişebileceğine inanmak ya da değişmeyi istemek değişim psikolojisinin ilk adımıdır. Her türlü canlı değişim yaşayabilir. Bu süreç sancılı bir süreçtir. Değişimin her bir aşaması ayrı bir çaba ve emek ister. Kalıcı olabilmesi adına yavaş ve emin adımlarla olmalıdır. Yalnızca psikolojide değil bütün evrende hızlı gerçekleşen şeylerin bir anda sönüp gidebilme ihtimali oldukça yüksektir.
Değişim kimi zaman kişinin isteğiyle kimi zaman da mecburiyetten olabilir.
Sanırım benim değişimimde her iki ihtimal de yer alıyordu.
Aras Ertekin'in, namı değer kırmızı kodlu cezaevi mahkumunu ilk gördüğümde bana bu denli şiddetli hisler yaşatacağını bilsem onunla yine terapi yapar mıydım diye düşünmeden edemiyorum.
Evet, çok yüksek ihtimalle yine yapardım.
Farklı olanı, aykırı olanı ve zor olanı hayatım boyunca çözmek ve iyileştirmek gibi bir inanca sahiptim. Oysa ki bu çabamın günün birinde ters tepeceğinden bir haberdim.
Şiddetli vakalar olurdu ilişkilerde, bir partner bir şekilde manipülatif olursa işlerin rayından çıkması için birkaç gün yeterdi. Manipüle dediğimiz şey bireyin zihnine yapılan oyunlardı. Dışarıdan manipüle taktiğini izleyen birey bu durumu saçma ve anlamsız görse de bizzat manipüle edilen bireyde durum hiç de böyle gerçekleşmezdi. Bunu bir robot gibi düşünebilirdiniz. Başlarda karşı çıkıp, uzak durmak yerine üzerine gidip anlamaya çalıştığınızda o tuzağa düştünüz demek oluyordu.
Yıllardır bu meslekte olan, onlarca manipülatif hastayla baş eden, bu genç yaşımda onlarca farklı zihin hastalığı tanıyan ve şahit olan ben bir hastayla başa çıkamamıştım.
Ve ben bir hastamın manipülatif oyunlarına gelmiştim.
Psikiyatrist Lizge Koral'mış, güya inanırsan...
Televizyonlara çıkmıştım bir ara, hatta sokakta hala beni tanıyana rastlamam da mümkün! Beni başarılı ve yetenekli sanıyorlar ama kendi içimde yenik düştüğümden bir haberler...
İtiraf ediyorum; beni bu hale getiren heriften dehşet şekilde etkileniyor ve tutkuyla git gide bağlanıyordum.
Bu tam da manipüle sonrası hissedilen o duygular gibiydi. Kişi önce ona bağlanır ve sonra onsuz yaşayamayacak hale gelirdi. Çok vaka vardı bu şekilde başlayıp partneri kendini terk ettiği için kendine zarar veren, çoğunun psikoterapistiydim hatta. Bunun daha ileri seviyesiyse intihar eylemiydi. Kaldı ki bu acil destek isteyen önemli bir problemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikiyatristin Savaşı
Teen FictionBütün hayatını akademik kariyerine adamış tecrübeli ve profesyonel bir psikiyatrist, Lizge Koral. Ömrünü demir parmaklar ardında çürütmeye yeminli, korkusuz ve ruhundaki nefretin esiri olan Aras Ertekin. Birbirinden bağımsız, paramparça iki ruh. Onl...