52-Kırbaç

2.4K 93 2
                                    

Selaam.

Bu bölüm ağır +18, +21 içermektedir. Rahatsız olacak olanların bilgisine.

İyi okumalar.

Yorumu bol bir bölüm olsuuun. ❤️❤️😉


Oturduğum koltukta hemen yanı başımda olan kocama daha fazla sokuldum. Son günlerde yaşanan onca olay beni ona iyice bağlamıştı. Bana çok fazla alkol alıp kendimi aptal konumuna soktuğum için kızmasını beklediğim yerde gayet normal karşılamış ve beni asla suçlamamıştı. O da içten içe zor bir dönemden geçtiğimi biliyor olmalıydı. Aras hayatıma girdiğinden beri yaşadığım hiçbir şey kolay değildi, nedenini bilemediğim bir zorluğu sürekli hayatıma çekiyor ve bu zorluklarla boğuşuyordum.

Öz babam ile olan ilişkimizin nasıl bir yol izleyeceğini bilmiyordum mesela, düşündükçe içinden çıkılmaz bir hal alıyordu. Aras, onun İstanbul'a çoktan yerleştiğini ve Adana'dan taşındığını söylemişti. Bu beni sandığımdan daha fazla garip hissettirmişti. Aynı şehirde yaşayan iki yabancıdan farksızdık ne de olsa. İçimi garip bir heyecan kaplıyordu yine de, anlayamadığım bir heyecan hem de. İlaçlarımı düzenli kullanmaya devam ettikçe kendimi daha iyi hissediyor ve daha doğru kararlar veriyordum, Aras bu konuda çok fazla üzerime düşüyor ve iyi olmam adına benden bile daha çok çabalıyordu.

''Doktor,'' Aras'ın sesi dikkatimi dağıtıp gerçekliğe döndürdü beni, ''...yukarıdaki kilitli oda,'' duraksadı ve bahsettiği şey beni fazlasıyla heyecanlandırdı, ''...açılmasının zamanı geldi ve geçiyor.''

Aras bu eve ilk taşındığımızda bir odanın kilitli olacağını ve yalnızca doğru zaman geldiğinde kilidin açılacağını söylemişti. Her ne kadar bu odayı fazlasıyla merak da etsem yaşadığımız sorunlar yüzünden bu odaya sıra gelmemişti bile.

''Ah,'' dedim şaşkın bir ifadeyle, ''...tabii bir de o oda vardı!''

''Görmek ister misin?''

''Evet, isterim.''

''Öyleyse gel benimle.''

Elimden tutup oturduğumuz koltuktan kaldırıp peşinden sürüklemeye başladı beni. Aras çizim yapmayı seven bir adamdı ve bana kalırsa bu bahsettiği oda çizimlerinin olduğu özel bir alandı. Onun bu yeteneğini seviyordum, çizimleri anlatamadığı her şeyi anlatıyordu bana.

Cebindeki anahtarı çıkardı ve kapının kilidine yerleştirip çevirdi.

''Göreceğin her şeye ve içeride yaşanacak her şeye hazır ol, güzelim.''

Bu cümlesinin ne anlama geldiğini düşünmeme gerek kalmadan kapı aralandığında az daha küçük dilimi yutacaktım. Kırmızı ağırlıklı, led lambalarla aydınlatılmış bir odaydı burası. Ortada bir geniş ve siyah saten örtülü bir yatak, yatağın yanındaysa anlayamadığım bir koltuk vardı. Yavaşça içeri girdiğimde hemen yanı başımda duvarda asılı gördüğüm seks oyuncakları ikinci bir şok yaşattı bana.

Kırbaç, kelepçe, vibratör, göz bantları, anlamadığım diğer mekanizmalar, hemen sağ tarafımda gördüğüm seks pozisyon koltuğuyla şaşkınlıkla Aras'a dönüp baktım, beni fazlasıyla utandırmayı başarmıştı. Bakışlarım ona döndüğünde bulunduğumuz odanın kapısını kilitlemekle meşguldü beyefendi.

''Vay canına!'' Odayı hala incelemekle meşguldüm. ''Evimizde bir seks odası var ve ben bunu daha yeni fark ediyorum.''

Aras usulca yanıma gelip üzerimdeki askılı atletin bir askısını nazikçe indirdi.

Psikiyatristin SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin