Taylan"O net fauldü piç hakem saymadı."
"Kesinlikle ya. Satın almışlardır orospu çocukları."
Diye cevap verdim abime eve girerken. Saat gecenin biri falandı ve biz futbol kritiği yaparak eve giriyorduk.
"Uyuyorlardır herhalde." Diye mırıldandı abim.
Diğerlerini bilemezdim ama benim güzelliğin kırkıncı rüyasını gördüğüne emindim. Bu sabah çok erken kalkmıştı, yani ona göre 11 den önce uyanmak insanlık dışıydı. Uykusuz olunca da huysuzlanıyor çocuk gibi ilgi istiyordu.
Onun o halleri aklıma gelince yüzümde kendiliğinden bir gülümseme oluştu. Zaten kaç gündür deli gibi istiyordum onu, şimdi böyle düşünmem hiç iyi olmamıştı..
"İyi geceler abi."
"İyi geceler aslanım."
Ceketimi elime alarak kaldığımız odaya ilerledim. Yavaşça kapısını açıp içeri girip kapıyı kapattım. Gözlerim direkt olarak yatakta dizlerini kendine çekmiş bir şekilde oturan Kayaya çarptı. Kaşlarımı çatıp yanına ilerledim, düşüncelerinden uyanmış gibi kafasını kaldırdı hızla.
"Sen neden uyumadın hala? Gözlerin kan çanağı olmuş resmen."
Bir nefes verdi ve oturduğu yerde dizlerinin üzerinde durdu ve uzanıp belime sarıldı.
Ani hareketiyle şaşırsam da hemen elimi sırtına koyarak ona karşılık verdim. Bir yandan da endişelendirmişti beni. Elimdeki ceketi onu öyle görünce yere bırakıverdim bi anda.
"Ne oldu? İyi misin sen?" Omuzlarını tutup kendimden hafifçe ayırdım onu ve yüzüne baktım.
"Taylan bir şey oldu." Dedi. Sesi üzgün geliyordu.
Daha çok endişelenirken elimle yanağını tuttum ve kaşlarımı çatmayı bırakıp merakla ona baktım.
"Ne? Ne oldu kaya?"
"Otur yanıma." Dedi ve eliyle yana hafifçe vurdu.
Hızla dediğini yaptım göz temasını kesmeden. Konuşması için çenesini hafifçe tutup bana bakmasını sağladım.
"Annenle konuştum."
Kaşlarımı çattım direkt olarak. "Ne?"
"Bir şeyleri düzeltmek istedim.." bir nefes verdi. "Cidden."
Şimdi sinirlenmiştim.
Ben ona halledeceğimi söylediğim halde yine arkamdan iş çevirmişti. Hayır bu sefer cidden uyarmıştım yapma diye.
Elimi çektim yanağından. "Sana ne dedim ben?"
Sesimin soğuk çıktığını fark edince önce durdu, sonra da konuştu hemen.
"Biliyorum. Ama ciddiyim sizin aranızı düzeltmek istedim!"
Ayağa kalktım ve ceketimi yerden alıp banyoya doğru ilerledim. Birkaç saniye beklese de hızla yanıma geldi.
"Nereye gidiyorsun, konuşuyoruz?" Dedi şaşkınlıkla.
"Kendin halletmeyi kafana koymuşsun beni ne ilgilendirir?" Dedim ve banyoya girdim. Peşimden o da girdi ve kolumu tuttu. Sesim sinirli çıkmasa da sinirliydim.
"Ya Taylan." Ofladı. "Beni cidden dinlemeyecek misin?"
"Hayır, git kendin hallet ne olduysa."
Durdu dediğim şeyle. Elini kolumdan çekti. Gözlerindeki anlık oluşan kırgınlığı gördüğüm an bende duraksadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur. /bxb/ (Nefret'in yan kitabı.)
Teen FictionOkumak için Nefret kitabındaki Taylan ve Kaya sahnelerini okumanızı öneririm. (Not; diğer kitabı okumadan başlayabilirsiniz ama diğer karakterlerden spoiler yemeniz mümkün.) - Yetişkin içerik ✔ Küfür, Cinsellik ve kişiyi olumsuz etkileyecek davranış...