Kaya"Şu kapıya biriniz de ben söylemeden bakın ya!" Diye söylenerek salona girdim.
4 kişi davar gibi koltuğa yayılmış olmalarına rağmen kimse kalkıp da kapıyı açmıyordu. Sinirli sinirli kapıya ulaştım ve aynı sinirle kapıyı açtım.
"Üç saattir zile basıyorum resmen."
Sinirim karşımda duran kişiyi görmemle şaşkınlığa döndü.
"Selin? Ne işin var senin burada?"
Bana bir şey demeden beni kenara doğru hafifçe ittirip içeri girdi ve gözleri salonda oturanlarda gezindi. Bilge kaşlarını çatarak bana bakarken Ege, Erim ve Sezer daha çok anlamadan bakıyordu. Aynı şekilde kaşlarımı çatarak yanımdaki kadına döndüm.
"Niye geldin?"
"Taylan nerede?" Dedi sorumu görmezden gelip. Kan resmen beynime sıçradı sinirden. Karşımda kadın olmasa o sarı saçlarından tutup sürükleyerek dışarı atabilirdim.
"Ne yapacaksın?"
Gözleri bana döndü. Gözlerindeki iğrenme afallamama yetti.
"Sevgilimi ne yapacağım seni ne ilgilendirir? Nerede o?"
Alaylı bir gülüş çıktı ağzımdan. Kahretsin ki kadının boyu çok uzundu ve ben yanında çocuğu gibi kalıyordum, bu yüzden özgüvenim birazcık yerlerdeydi.
"Sevgilin? Sen iyice kafayı yemişsin Selin." Dedim alayla.
Aynı şekilde bana baktı. "Taylanın yanında ben vardım, yine varım. Sen kabul etsen de etmesen de evet sevgilim."
Ben konuşmak için ağzımı açarken Bilge ayağa kalktı.
"Ya taylan sırf benim için seni bırakıp buraya geldi sen daha ne anlatıyorsun?" Dedim alayla. Ama içimde büyük bir sinir vardı.
Aniden kolumu tuttu ve kulağıma doğru eğildi.
"Taylan sana yalan söylüyor. Tabi sana oturup beraber geçirdiğimiz geceleri anlatacak hali yoktur.." durdu. "Küvette beraber yaşadığınız o gecenin aynısını ben Taylanla çoktan yaşadım." Sırıtarak geri çekildi.
Kanım dondu. Ne diyeceğimi bilemedim. Bir anda olduğum yere mıhlandım sanki.
Kim? Kim söylemişti?
Bu kadın bu kadarını nereden biliyordu?
Selin kolumu bıraktı ve etrafa son kez bakıp hızlıca geldiği kapıdan çıkıp gitti.
Kime söylediğimi düşündüm.
Bilgeye söylemiştim evet onu eliyordum, Taylan birine söylemezdi onu da eledim, Ege de biliyordur ama kendimden çok ona güveniyordum.. sonra aklıma bir isim daha geldi.
Alperen.
"Siktir." Diye mırıldandım ve sinirle ceketimi alıp kapıya ilerledim Bilge hemen yanıma geldi.
"Noldu? Ne dedi o sana? Kaya?"
Hiçbir sorusuna cevap vermeden hızla apartmandan çıktım ve arabaya atlayıp gaza bastım.
Bu sefer bedenim sinirle kavruluyordu.
Hem Alperen mevzusu canımı yakmıştı hem de kadının söyledikleri.. Taylan bana demişti, dudaklarında sadece benim izim vardı. Yalan mıydı? Cidden yaşamışlar mıydı bir şeyler? Belki cidden hala sevgililerdi ve ben enayi yerine konuluyordum.
Bu düşünceler sinirimi daha da alevlendirirken direksiyonu sıktım.
—
Geçişşş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gurur. /bxb/ (Nefret'in yan kitabı.)
Fiksi RemajaOkumak için Nefret kitabındaki Taylan ve Kaya sahnelerini okumanızı öneririm. (Not; diğer kitabı okumadan başlayabilirsiniz ama diğer karakterlerden spoiler yemeniz mümkün.) - Yetişkin içerik ✔ Küfür, Cinsellik ve kişiyi olumsuz etkileyecek davranış...