rozdział 6

5 0 0
                                    

perspektywa Pansy

Wraz z dziewczynami uznałam, że czas na małą imprezę. A reszta się ze mną od razu zgodziła. Dlatego też po śniadaniu zaczęliśmy wszystko powoli przygotowywać w moim dormitorium. I szło to nam jak zawsze szybko. I dobrze wiedziałam, że na pewno będziemy się dobrze bawić. Gdy przestałam o tym myśleć to wraz z dziewczynami dołączyłam do panów. Którzy w ogóle się nami nie przejmowali i zachowywali się tak jakbyśmy nic nie planowali. Co mnie aż dziwiło. Ale uznałam, że chyba nie chcę wiedzieć czemu. Z tymi właśnie myślami udałam się na obiad. 


perspektywa Hermiony

Po obiedzie od razu udaliśmy się do dormitorium Pansy gdzie miała się odbyć impreza. I od razu zaczęliśmy się dobrze bawić. Nie przejmując się niczym dookoła. I muszę przyznać, że na prawdę było cudownie. A panowie nawet nam nie przeszkadzali. Co mnie zdziwiło, ponieważ myślałem, że będą próbować mnie przekonać do zmiany zdania. Ale jednak nie. Ale co się dziwić. Jak nigdy nic nie wiadomo. I nie będę teraz o tym myślała.


perspektywa Marca

Mam nadzieje, że panie się nie połamią w trakcie tej imprezy. Ale dobrze wiem, że nigdy nic nie wiadomo. I tego na pewno się dowiemy dopiero z czasem. Gdy przestałem o tym myśleć to z chłopakami rozmawiałem na temat tego co się dzieje. I wszyscy wspólnie uznaliśmy, że trzeba będzie dopiero się pilnować. Coś czuję, że Albus w krótce coś się wydarzy. Ale tego się dowiemy z czasem. 


perspektywa Arie

Tak byłyśmy zajęte imprezą, że nie zauważyliśmy kiedy trzeba udać się do Wielkiej Sali na kolację. Dopiero gdy skrzat się pojawił z listem od dyrektora informującego nas, że jeśli się nie pojawimy w Wielkiej Sali to otrzymamy szlaban. To od razu się ogarnęliśmy i gdy weszliśmy do Wielkiej Sali to wszyscy się nas śmiali. I niestety i tak otrzymaliśmy dwu dniowy szlaban. Lepsze to niż miesiąc. I po skończonym posiłku od razu poszłam spać. Mając nadzieje, że wkrótce z dziewczynami zrobię kolejną imprezę. Ale tego się dowiem z czasem. 


perspektywa Harrisona

Wraz z chłopakami miałem dobry ubaw z pań. I jedno wiem na pewno, że te i tak wkrótce zrobią kolejną taką imprezę. Ale nie mówiłem tego na głos bo te jeszcze by się na mnie zemściły. I żeby o tym za bardzo nie myśleć to wraz z innymi od razu poszedłem spać. 

Harrison Black VOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz