perspektywa Steve
Naszym profesorom na prawdę się dzisiaj nudzi, ponieważ wymyślili sobie próbne testy. Chyba uznali, że my nie mamy nic ciekawego do robienia. Ale lepiej chyba nie marudzić. A po minach innych dobrze wiedziałem, że ci mają takie same zdanie co ja. Na szczęście próbne testy poszły nam na prawdę szybko. I od razu udaliśmy się do Wielkiej Sali na obiad. A później do Pokoju Wspólnego aby pisać dalej eseje. Jedyny osoby które nie były szczęśliwe to Ron i Neville którzy są cali obolali to jeszcze nie mają na pisanych żadnych esejów. Ale nikt się tym nie przejmował.
perspektywa Rona
Od rana myślałem, że gorzej być już nie może, ponieważ wszystko mnie boli. Jedyny fakt który mnie pocieszał to, to, że Neville jest w takiej samej sytuacji. Ale teraz to nawet to mnie nie pociesza związku z ilością esejów i próbnych testów. I na dodatek nikt nie chce nam pozwolić przepisać od siebie esejów. Wszyscy zachowują się tak jakby nas w ogóle nie widzieli co mnie denerwuje. Ale nie mogę z tym nic już zrobić.
perspektywa Marco
Jakoś mi ich nie żal. I wątpię, żeby się czegoś z tego nauczą. Ale jedno wiem na pewno, że trzeba będzie mieć ich na oku, ponieważ widać, że coś planują. Z tymi właśnie myślami pisałem eseje. Ciesząc się, że ja nie mam takich problemów. Chociaż dobrze widziałem, że nigdy nic nie wiadomo. I dobrze wiem, że nie tylko ja mam takie zdanie.
perspektywa Blaise
Dobrze, że ja nie mam takich pomysłów. Chociaż tylko czekam na odpowiedni moment aby go prowokować. Ale uznałem, że zrobię to dopiero po świętach z tymi właśnie myślami udałem się do Wielkiej Sali na kolację. Gdzie dyrektor poinformował nas, że w tą sobotę odbędzie się wyjście do Hogsmeade. A następną wyjeżdżamy na święta. Co mnie na prawdę cieszyło. Ale można było się tego właśnie spodziewać. Z tymi właśnie myślami od razu poszedłem spać.
perspektywa Harrisona
Jedno wiem na pewno, że weekend będziemy się dobrze bawić. Ale i tak muszę mieć na oku swojego ptaszka, ponieważ nie chcę aby coś mu się stało. Z tymi właśnie myślami od razu poszedłem spać.