rozdział 18

5 0 0
                                    

perspektywa Pansy 

Wraz z dziewczynami uznałam, że zrobimy sobie babską imprezę. Co też uczyniliśmy i po śniadaniu zaczęliśmy wszystko przygotowywać. I szło to nam na prawdę szybko. Ale można było się tego właśnie spodziewać. I jak się okazało to szybko nam to poszło. A panowie zachowywali się tak jakbyśmy my nie planowali imprezy, ponieważ cały czas spędzali razem czas. Ale można było się tego spodziewać. I z nimi spędzaliśmy czas aż do obiadu. 


perspektywa Dracona

Wraz z chłopakami miałem z tego na prawdę dobry ubaw, ponieważ nasze drogie panie myślały, że będziemy zazdrosne. Ale można było się tego właśnie spodziewać. Ale jakoś mi im nie zazdrościli. Ale jedno wiem na pewno, że jak te się spóźnią na kolację to będą miały z tego powodu kłopoty. I nie wiedząc czemu miałem jakieś dziwne przepuszczenia, że że te się spóźnią z tymi myślami udałem się na obiad. A później z chłopakami aż do kolacji pisałem eseje. 


perspektywa Aria

Po obiedzie od razu zaczęliśmy dobrą zabawę i nikt nam nie przeszkadzał. Co mnie na prawdę cieszyło. Ale można było się tego właśnie spodziewać. Ale to już zupełnie inna historia. I gdy przestałem o tym myśleć. To dalej się bawiłam. Tak z dziewczynami zaszalałam, że nie zauważyliśmy która jest godzina i przyszła po nas Minerwa. I dała nam dwu tygodniowy szlaban. I z nią udaliśmy się do Wielkiej Sali. Gdzie reszta się z nas śmiała. A my załamane zjedliśmy kolację. I poszliśmy spać. 


perspektywa Harrisona

Jednak z chłopakami miałem rację, że tak to się skończy. Ale co się dziwić. Jak można było się tego spodziewać. I gdy przestałam o tym myśleć to od razu poszedłem spać. Jedno wiem na pewno, że te już są załamane. Ale to już nie nasza wina. I żeby o tym nie myśleć to od razu poszedłem spać. 

Harrison Black VOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz