perspektywa Sary
Okazało się jednak, że Harrison miał rację co do próbnych testów. Na szczęście tym razem pytania na prawdę były łatwe. Co mnie i innych cieszyło, ponieważ dobrze wiem na co stać naszych profesorów. Ale lepiej nie mówić tego na głos. Gdy przestałam o tym myśleć to dalej odpowiadałam na pytania. I po na pisaniu próbnych testów udałam się wraz z innymi do Wielkiej Sali na obiad. Który minął szybko i skończonym posiłku od razu udałam się wraz z innymi do Pokoju Wspólnego aby dalej pisać eseje. Na szczęście większość mamy już na pisane w przeciwieństwie do Rona i Neville którzy dopiero zaczynali pisać. I mieli nadzieje, że damy im przepisać. Ale ich życzenie się nie spełniło. I są załamani z tego powodu. Ale jakoś się tym nie przejmowałem.
perspektywa Rona
Wraz z Nevillem nie spodziewałem się tego miałem nadzieje, że ci może jednak się nad nami zlitują i pozwolą nam przepisać eseje. Ale jednak nie i na dodatek Draco zagroził mnie karą. Ale uznałem, że jednak nie jest aż tak źle, ponieważ Neville jest w takiej samej sytuacji co ja. Ale co się dziwić. Jak nigdy nic nie wiadomo. O czym nie raz zdążyłem się już przekonać.
perspektywa Teodora
Pisanie szło mi jak i reszcie na prawdę szybko. Co mnie cieszyło, ponieważ można było się tego właśnie spodziewać. I mogliśmy porozmawiać trochę o próbnych testach. I każdy z nas miał takie same zdanie, że gdy ci zorganizują próbne testy to będą one o wiele trudniejsze niż te. Ale może jednak nie będzie aż tak źle. Ale nie będę teraz o tym myślał, ponieważ dobrze wiem, że będę miał z tego na prawdę wielkie kłopoty. Ale to już zupełnie inna historia. I żeby o tym nie myśleć to dokańczałem esej a później udałem się do Wielkiej Sali na kolację.
perspektywa Harrisona
Gdy dotarliśmy do Wielkiej Sali to nasz dyrektor poinformował nas, że w tą sobotę odbędzie się wyjście do Hogsmeade. A w kolejną impreza z okazji dnia chłopaka. Jedno wiem na pewno, że będziemy się dobrze bawić. Z tymi właśnie myślami od razu poszedłem spać. Chociaż miałem kłopot z uśnięciem, ponieważ cały czas myślałem o swoim ukochanym. Ale to już zupełnie inna historia. A dokładniej co ten wkrótce założy na imprezę. Ale tego się dowiem wkrótce i poszedłem spać.