rozdział 21

6 0 0
                                    

perspektywa Jonathana

Gdy pojawiłem się w posiadłości swoich rodziców. To ci akurat skończyli trening z paniami. Gdy mnie ujrzeli to od razu udaliśmy się do gabinetu ojca. Gdzie wyznałem o co chodzi, że w tą sobotę odbędzie się wyjście do Hogsameade. To nosiciel od razu ucieszył się z tego powodu. Ale można było się tego właśnie spodziewać. I od razu się ewakuował. A ja wiedziałem jedno, że ten przeprowadzi atak. A ja za zgodą ojca od razu przeniosłem się do posiadłości do bliźniaka aby ten wiedział co się dzieje. Ale można było się tego właśnie spodziewać. 


perspektywa Mike

Gdy ujrzałem brata to od razu się domyśliłem o co chodzi. I jakoś nie byłem z tego powodu zaskoczony. Ale można było się tego właśnie spodziewać. I gdy ten zniknął to pojawiła się moja kocica. A ja wiedziałem jedno, że na pewno będziemy się dobrze bawić. Z tymi właśnie myślami od razu udałem się z żoną do sypialni gdzie mile spędziliśmy razem czas. 


perspektywa Albusa

Ta wiadomość na prawdę poprawiła mu humor. I dobrze wiem, że nie tylko mnie. Ale można było się tego właśnie spodziewać. I gdy przestałem o tym myśleć to zacząłem czytać książkę. A czas mijał mi na prawdę szybko. Co mnie cieszyło. I od razu poszedłem spać.


perspektywa Gellerta

Dobrze wiem co ten planuje. I będzie na pewno wesoło. Ale można było się tego właśnie spodziewać. I gdy przestałem o tym myśleć to zacząłem sprawdzać sobie raporty aż do kolacji a później od razu poszedłem spać. Jedno wiem na pewno, że zapowiada się ciekawa sobota. 

Harrison Black VOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz