The Trio i co było, gdy mnie nie było

18 3 0
                                    

Moje trio niepodległościowe; Jürgen von Thun und Hohenstein/Józef Thun [o tym skąd Józef Thun możecie dowiedzieć się z Veto, do którego czytania serdecznie zapraszam], Boguś Łęcina [nie, to nie przypadek] i Tadek Modliszewski, który jest ojcem chr...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Moje trio niepodległościowe; Jürgen von Thun und Hohenstein/Józef Thun [o tym skąd Józef Thun możecie dowiedzieć się z Veto, do którego czytania serdecznie zapraszam], Boguś Łęcina [nie, to nie przypadek] i Tadek Modliszewski, który jest ojcem chrzestnym Katrin.

Panowie w I wojnie światowej służyli w innych armiach, a potem stali się najbardziej zgranym trio w Zaginionych wspomnieniach, tak bardziej zgranym niż Joachim, Karl i Walter.

No to co się ze mną działo przez ten  bardzo długi czas, bo chyba chcecie wiedzieć, tak więc:

Stałam się gymratem, mam na ten moment PR 270 kilo w trójboju siłowym.

Zawaliłam olimpiadę po raz drugi.

Udało mi się rozbudować zaginione wspomnienia do circa 40 utworów, jakich dokładnie, opowiem w następnym rozdziale, takie rzeczy trzeba dawkować.

Pracuję nad największym obrazem w moim życiu i idzie strasznie mozolnie.

Bardzo dużo czytałam, nie tylko Kirsta, ale i innych cudeniek.

Zaangażowałam się w projekt dla pasjonatów historii - dziejokon, zapraszam zainteresowanych na naszego instagrama [jesteśmy pod tą nazwą], jeżeli zastanawiacie się czym ja się w nim zajmuję, to jestem specjalistą od wieku XX.

Mam życie towarzyskie, konkretnie dwójkę cudownych przyjaciół, dzięki którym dalej wszystko ciągnę i mam siłę wrócić też do was.

A i bardzo pogłębiłam moją relację z Bogiem, stawiając go na pierwszym miejscu, nie ważne co innego robię.

To chyba tyle z tych ważniejszych rzeczy, tak jak pisałam w następnym rozdziale będzie więcej o Zaginionych wspomnieniach, bo nie będę ukrywać, że to właśnie one są teraz moim priorytetem.

Trzymajcie się i z Bogiem!

🦖𝒔𝒛𝒌𝒊𝒄𝒆 𝒏𝒂 𝒓𝒂𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒄𝒉 - 𝐴𝑟𝑡𝑏𝑜𝑜𝑘🦖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz