🐉Lindungan🐉

521 56 7
                                    

Arran dan Aerin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Arran dan Aerin.

Satu akademi Dragon Tamer boleh kenal dua orang pesaing sengit yang terkenal dengan sikap degil mereka. Bukan sahaja mempunyai kemampuan yang setara dan setanding antara satu sama lain, Arran dan Aerin antara best student yang Bishop Harman pernah didik.

Namun keistimewaan dan kelebihan lebih berpihak pada Aerin Offelia dari Arran sendiri. Yang mana membuatkan dua orang ini bermusuhan. Dan Arran begitu membencikan Aerin kerana semua mata terarah pada Aerin dan lebih berpihak kepada Aerin.

Sejak kecil hingga menginjak dewasa, Arran sentiasa menjadi bahan untuk dibandingkan dengan Aerin.

Yang mana kadang-kadang mencetuskan pertengkaran antara mereka berdua.

Dengan renungan mencerun Bishop Harman berdiri dengan kedua belah tangan di belakang badan. Menilik dua pelajarnya yang dalam keadaan kusut masai kerana baru sahaja bergaduh.

Aerin dengan rambutnya bersepah ke sana sini dari ikatan sanggul.

Arran dengan bibir luka, pipi berlebam dan kesan seperti hangus di rambut sebelah kanan dahi.

"Apa nak jadi dengan kamu berdua ni?"soal Bishop Harman dengan riak kesalnya.

"Dia yang mulakan dulu!"tunding Arran dan Aerin serentak ke antara satu sama lain.

"Saya taknak dengar siapa yang mulakan dulu. Saya nak dengar kenapa kamu berdua perlu bertengkar setiap kali bertemu?"

Arran menarik muncung tidak puas hatinya.

Sementara Aerin membuat muka tidak pedulinya.

"Kamu berdua sepatutnya berkerjasama. Sebab kamu berdua antara yang terbaik dalam akademi ini. Bukan saling bercakaran."

Dengan benci Arran menjeling ke tepi. Melihat tepi wajah Aerin sambil mengepal penumbuk menahan sabar. "Bekerjasama?Dengan perempuan ni?Takkan!"

Pantas Aerin memandang ke Arran. Kening kirinya terjungkit kagum dengan jawapan Arran. "Wow...jangan nak perasan sangat ya!Kau ingat aku nak sangat ke bekerjasama dengan lelaki menjengkelkan macam kau ni!"

"Apa kau cakap!?"

"Cukup kamu berdua!"

Serentak itu kedua-dua mereka mengetap bibir lantas menunduk ke lantai.

"Dengar sini...kamu perlu faham satu perkara. Arran kamu mempunyai kuasa negatif yang hanya boleh di neutralkan dengan kuasa positif dari Aerin. Jadi suka atau tidak kamu harus bekerjasama dengan Aerin. Kalau bukan sekarang, kemudian hari."







53. Dragon's AngelWhere stories live. Discover now