"Çok iyiyim emin ol, hatta seninle yakından tanışmak istiyorum."
Bu cümle karşısında, şaşkınlığın hakim olduğu bedeni şoka girmiş bir şekilde kehribar gözlerini açmıştı Neriman. Evet yalnış duymamıştı, uzun bir süredir aşkıyla yanıp tutuştuğu adamın ona 'seninle yakından tanışmak istiyorum' dediğini aklına yine ihaneti sunup gönlünü esir almasına sebep olmuştu. Nasıl tepki vereceğini fazlasıyla şaşırmış olan Neriman bir kaç defa ağzını açıp kapattı. Derin nefes alıp;
"Neden?" Dedi birden bire Neriman. Bu soru karşısında Kazım'ın yüzünde olan gülümseme ciddiyete döndü. O da yeni farkına varmıştı ki büyük bir cümle dökülmüştü ama bunu dediği için zerre pişmanlık duymuyordu. Aksine içinde tuhaf bir his vardı ve bu Hilal'e kanıtlaması için erkeklik gururu gönlünü dinlemiyordu. Yüzüne yerleşen ciddiyetini hafif bir yumuşamaya bırakınca,
"İstemezsen anlarım, sadece yakından tanımak istedim gönül boşluğu var ise doldurmak için." Dedi. Neriman'ın yüzünü hayrete düşüren kısa cümle ile Kazım tebessüm etti.
"Evet, oradan bakılınca koskoca pavyon sahibi birisi olarak tekin gözükmüyor olabilirim ama kendimi ispatlayabilirim, tabii izin verirsen?" Bu son cümlesi ile Neriman'dan cevap bekleyen Kazım yanlarına yaklaşan çalışan ile yeşil harelerini çevirmek zorunda kalmıştı.
"Ağabey özel misafirimiz var, Serçe geldi seni soruyor." Dedi. Kazım'ın yumuşak tebessümü anında silinip,
"Serçe mi gelmiş?" Dedi.
"Evet ağabey, onu özel masaya yönlendirdik hatta."
İllegal işler ile uğraşan, kaçak imalat ve ticaretin hüküm sürdüğü yer altı canavarı, mafya babası Gürkan Bağlaç, namı değer Serçe kendi pavyonuna eğlence amaçlı gelmediğini anlayan Kazım şok içinde yerinde kıpırdamadan siyah takımları içinde olan kumral çalışanına bakıyordu. Gürkan'a Serçe denilmesinin amacı babasına yapılan suikast girişimi sonucu hayatını kaybeden babasının intikamını aldıktan sonra serçe parmağını kesmiştiler.
Tek sağ olarak onu bırakmıştılar ve onun soyu geleceği vakit aynı şekilde devam edeceklerini söylemiştiler Serçe'ye. Bundan olsa gerek adam otuz yedi yaşında olmasına rağmen evli olmayıp bir kadınla bile görülmemiş. Yaşadıklarından ötürü yer altında acımasız, gaddar ve kindar olarak tanınan biriydi Serçe.
Bu düşüncelerin arasında korku dolu yeşil gözlerini ona inat güneşi andıran parlak kehribar gözlere şahit olmuştu. Neriman Kazım'ın söylediği son sözü ile cevap beklediğini biliyordu ama konuşmasına fırsat vermeyen çalışan ile tam anlamıyla düşünceleri netleşmeyen Neriman'ın cevabı kesilmişti. İçinden derin nefes almıştı Neriman çünkü şuan verebileceği bir cevabı yoktu, düşünmeye ihtiyacı vardı. Arkadaşı Kezban'a söylemeyi düşünüyordu. 'Bak kötü dediğin adam benimle yakından tanışmak istiyor' demek istiyordu.
Kazım da cevap beklediği kadından Serçe'nin adını duymasıyla cevabı askıya almak adına,
"Sen biraz düşün iyice, vereceğin her cevabın benim hayatımın gidişatını değiştireceğini unutma yeter güneş gözlü." Dedi ve Neriman'ın sağ eline uzanıp hafifçe okşadı. Neriman hızla eline değen, özlem duyduğu el ile gönlüne kor alev düşmüş gibi heyecanlanmıştı. Aslında düşünecek bir şeyi yoktu onun açından çünkü cidden Kazım'ı deliler gibi seviyordu ama şok içinde olduğu için konuşmalarını seçip öyle konuşacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN MÜHÜR
General FictionSâra ile Yarkın'ın sarı gül motifli, tahta kapaklı bir günlükle başlamıştı aşkı. Birbirlerini hiç tanımayan iki kuzenin aşk hikayesi... Yarkın; "Nefretinle aklımdan, sevginle gönlümden çıkmıyorsun sarı gül." Kulağının fısıltıyla işittikleri ile gözl...