PATRON

112 18 93
                                    


Bu kadar ısrarı ertelemeyi kendime yakıştıramadım, bu yüzden burada da kaldığımız yerden devam etmeye karar verdim. Büyük kitleye sahip olmadığım için tek bir uygulama olsun istemiştim ama aramızda olan bir çok arkadaşlar Instagram ve TikTok da dahil olmak üzere istekte bulundular bende iyisilye de kötüsüyle de devam edeyim dedim.

Beni bu uğurda yalnız bırakmayan tüm okuyucularıma çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız ♥️

Sizi yeni sezonun ilk bölümüyle baş başa bırakıyorum, desteklerinizi ve görüşlerinizi heyecanla bekliyorum...

Keyifli okumalar dilerim 🍀





Konakta yankılanan Mevlüt merasiminin ardından hemen çatal, kaşık sesleri eşlik etmişti. Erkekler için avluda yemek serilirken, kadınlar için de konağın içinde yemekler serilmişti. Başına örttüğü bordo renginde olan şalının eteğini omuzuna atarak mutfakta hazırlanan yemek tepsisini almıştı eline ve hızlı adımlarıyla lacivert elbisesini asaletiyle uçuşturarak yemek servisini yapmaya başladı Suna. Bugün Leyla yengesinin kız kardeşi abisiyle dini nikâh kıyılarak bu konağa getirilmişti. Hemde Leyla kocasının başına bir şey gelmemesi için ve yaptığı en büyük hatanın telafisi olacakmış gibi kendi kız kardeşini, kendine kuma almıştı...

Suna eski olayları bilmezken bu işin içinde hemen kendini bulmuştu. Amacı kuma getirmeye sebep olmak değildi, sadece ders vermekti ama eski olaylar gün yüzüne çıkınca kendine 'iyi ki yaptım' demişti. Çünkü kendi kız kuzeniyle yengesi Leyla'nın amcasının tek oğlu kaçarak evlenmişti. Aile arasında hiç bir husumet yoktu lakin Suna'nın kuzeni olan Şirin'in önünde dayısının oğlu olduğu için Leyla'nın kuzeni olan Mert'e ne kadar Şirin'i kendisine isteseler bile vermemişlerdi.

Ve Şirin ile Mert hayatlarında ölümü göze alarak kaçmışlardı, böylece ortaya bu olayın büyümemesi için Suna'nın bekar abisiyle Leyla'nın dul kız kardeşini evlendirmeyi düşündüler. Fakat Suna'nın ikiz abilerinden sağ kalan diğer abisinin sevdiği bir kadın olduğu için Berzan karısının kız kardeşini, bütün gerçeği öğrenerek; 'kendime istiyorum.' diyerek herkesin konuşmasına fırsat vermemişti.

Bütün gerçeğin aslı da, yıllar önce Leyla'nın kız kardeşi olan Mahi'nin Berzan'a sevdalı olduğuydu. Ama Leyla da Berzan'dan hoşlandığı için Mahi'nin Berzan'a yazdığı bütün aşk mektuplarını sanki kendisi yazmış gibi Berzan'a ileterek aralarına girmişti. Zaman geçince Mahi herşeyi öğrenip ablasına diklenmişti fakat Leyla plan kurarak kız kardeşinin üzerine namus iftirası atınca, Mahi zorla bir başka adamla evlendirilmişti. Evlendirildiği adam kendisine uyguladığı şiddet yüzünden kadın sığınma da yardım isteyince, ailede ayağa kalkmış ve o adamla boşanmıştı.

Tabii haliyle o zamana kadar Leyla, Berzan ile evlenmişti ama hatası bedeninde dolanarak hayalini kurduğu muhteşem evliliği, hayal kırıklığıyla sonuçlanarak Berzan'ın çok istediği baba duygusunu verememişti. Suna bu olanları öğrendiğinde babasıyla konuşmuş, babası da abisi Berzan ile konuşunca herşeyin başlangıcı olan Leyla'ya deprem etkisi yaratmıştı ve Leyla da kocasını hepten kaybetmemek için kendi kocasını Ağalar ile konuşturarak; ' Mahi'yi kendime isteyeceğim de, o zaten bacımdır ve senin erkek kardeşine de yazıktır onun günahını da almayalım, gerekirse ben senin bu lafın üzerine kız kardeşimi istemeye giderim.' diyerek yine göz boyamıştı...

Servisler bitmiş herkes yemeklerini yiyerek evlerine dağılmıştı. Bugün bu konakta hem yas vardı, hemde düğün diye düşündü Suna. Yürüdüğü avluyu aşarak arka bahçeye yorgunlukla giderek çimenlere oturmuştu. Gecenin ışıldayan yıldızları çimenleri parlatırken kendisini izleyen Sidar'ın farkında değildi. Bu davete Recep Ağa'nın ısrarıyla gelen Sidar, Suna'nın o gün gözleri önünde yediği tokat canlanınca bu kadar şeyi nasıl planladığına şaşırmıştı çünkü annesine yapılan zulüme karşı ilahi adaleti zorlamıştı Suna.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİLİNMEYEN MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin