Zaidani mula meraba benjolan Wafi yang sudah pun membengkak di dalam spender.Dia menurunkan kepalanya dan membuka zip seluar Wafi.Batang yang selama ini dia idamkan berada di depan matanya tidak lama lagi.Perlahan dia mengeluarkan batang Wafi dari spender berwarna mustard.Lalu terpancul lah pedang sakti Wafi yang menjadi kegilaannya selama ini.Dia mula mengulum batang Wafi yang sangat besar itu.
Wafi mula menekan kepala Zaidani,tanda untuk meminta Zaidani terus mengulum batangnya dengan laju Masalahnya Zaidani ketika ini hampir tercekik kerana Wafi tetap menekan kepalanya,walhal batang Wafi sudah penuh di dalam mulutnya.Dia mula terbatuk kerana tercekik.
"Abang minta maaf ye Dani,mulut Dani lembut sangat.Sedap sangat bila Dani hisap", kata Wafi memujuk Zaidani dengan begitu manja.
"Bukak seluar Dani,abang nak rasa punggung Dani pulak", sambung Wafi.
Zaidani mula melondehkan seluar slack yang dipakainya.Bajunya juga telah ditanggalkan lebih awal.Kini tubuh Zaidani yang putih melepak sudah bersedia utk dikerjakan oleh Wafi.Lentik punggung Zaidani membuatkan Wafi tidak sabar merasai punggung Zaidani yang masih tersembunyi di sebalik spender berwarna merah yang dipakainya.
Wafi mula meramas punggung Zaidani,spendernya juga telah dilondehkan.Habis basah punggung Zaidani dijilat Wafi.Zaidani tidak sabar menanti batang Wafi menujah punggungnya,dia sendiri meminta Wafi mempercepatkan aksinya.Lubang Zaidani telah pun diludah oleh Wafi.Perlahan lahan batangnya di masukkan ke dalam punggung Zaidani.
Mulutnya kini telah pun ditutup kemas oleh Wafi.Sebarang jeritannya tidak akan di dengari oleh sesiapapun.Air mata Zaidani mula mengalir.Dia merasakan sesuatu yang sangat besar dan keras sudah masuk di dalam lubangnya walaupun tidak semua.
Wafi melajukan dayungannya,kini junor yang berpewatakan lembut itu pula yang telah menyerah diri secara sukarela kepadanya.Dia merasakan punggung Zaidani begitu ketat dan padat.Tangan kanannya mula menarik rambut Zaidani dengan kasar.
Zaidani menjerit kesakitan,henjutan Wafi semakin laju hinggakan Zaidani tidak boleh bernafas.Dia mula merasakan senak pada perutnya.Secara tiba-tiba dia merasa seperti terkena kejutan elektik apabila Wafi dapat memasukkan kesemua batangnya ke dalam punggung Zaidani.
Rintihan kesedapan mula keluar dari mulut Zaidani.Dia meminta Wafi melajukan lagi dayungannya dan Wafi membalas dengan henjutan yang kasar dan laju.Kepala Zaidani mula terangkat angkat menahan kesedapan dan kesakitan.Dia kemudiannya mendengar suara Wafi seperti meracau,dan kemudian dia dapat rasakan batang Wafi sudah pun berada di lubuk punggungnya dan kesemua air mani Wafi dilepaskan ke dalam.Wafi menjerit kepuasan.
Wafi mencabut batangnya,tersenyun kepuasan dia melihat Zaidani yang bermandi peluh sambil membalas senyumannya.Zaidani akhirnya dapat menunaikan impiannya untuk mendapatkan Wafi.Dia kini mengetahui batang Wafi dan Nizam mempunyai saiz yang sama,cuma cendawan Nizam yang besar.Cuma dari segi layanan,Wafi memang dianggap terbaik.
--------------------------------------------------------------
Batangku kembali tegang,aku mahukannya lagi.Aku merangkul tubuh Zaidani yang lemah.Aku mencium bibir dan mengigit lidahnya,Zaidani juga membalas tetapi dalam keadaan lemah.Aku meminta dia memeluk pinggangku dan dia hanya turutkan sahaja.Sedang dia leka membalas ciumanku,aku menujahkan punggungnya ke dalam batangku.Zaidani seperti terkena renjatan elektrik dan aku terus menghayunkan batangku dengan laju.Dapat aku rasakan batangku sudah mula selesa keluar masuk dari lubangnya.Aku teruskan sahaja tujahanku walaupun raungan Zaidani semakin kuat kedengaran.Aku terus rakus mencium bibir ,dan secara tiba-tiba,Zaidani memancutkan sekali lagi air maninya,kali ini pada badanku.Aku yakin walaupun Zaidani merasai kesakitan,tetapi dia juga seronok diperlakukan begitu.Tujahan ku semakin laju dan aku terus menghamburkan air maniku ke dalam lubang punggungnya.Zaidani menjerit ketika lubangnya menerima semburan air maniku.Malam itu aku rasa seperti melayan pelacur.Cukup ganas dan puas aku mengerjakan Zaidani.Bermacam posisi aku menutuh punggungnya.Aku sendiri tidak pasti berapa kali aku memancutkan air maniku ke dalam punggungnya.Mungkin aku begini kerana aku sudah lama tidak merasai punggung Shazuan.Hari ini aku lepaskan sepuasnya.Memang teruk aku mengerjakan Zaidani sehingga dia tidak mampu lagi untuk melawan dan bergerak sendiri.
Aku sudah sedar dari lenaku,Zaidani masih lagi berdengkur,mungkin kerana penat menerima tujahanku semalam.Begitu banyak tompokan air maniku yang berada diatas cadar dan badan Zaidani.Aku ke tandas untuk membersihkan diriku.Sesudah itu,aku terus keluar meninggalkan Zaidani yang masih lagi lena.Aku turut memadamkan no telefon dan mesej ku pada handphonenya kerana aku tidak mahu dia mencariku lagi.
YOU ARE READING
ASRAMA 2009
عاطفيةKONFLIK BERLAKU PADA DIRIKU DAN BEBERAPA ORANG KAWAN SETINGKATAN BERKAITAN JAWATAN KEPIMPINAN ASRAMA. TAHUN TERAKHIR AKU BERADA DI ASRAMA SELAMA 5 TAHUN. DIINSPIRASIKAN DARI SEBUAH KISAH BENAR.