Aku telah memberitahu Azim yang aku tidak mahu lagi melakukan perkara itu lagi ketika di sekolah ataupun asrama.Ini kerana aku perlu menjaga diriku dan diri dia juga.Aku juga meminta dia berkelakuan biasa sahaja denganku seperti sebelum ini kerana aku tidak mahu timbul syak wasangka daripada penghuni asrama yang lain.Azim memahami dan bersetuju dengan permintaanku.
Aku tidak menafikan bahawa Azim handal melayan dan beraksi di pelbagai posisi.Siapa sangka junior yang mempunyai ketinggian yang lampai itu sebenarnya mempunyai nafsu yang sonsang.Azim mempunyai wajah yang cukup kacak dan pakej fizikal yang lebih menarik dariku dan juga Shazuan,sudah pasti dia mampu memikat hati mana-mana gadis di sekolah ini atau di luar sana.Tetapi saiz batangnya menjadi kekurangan terbesarnya.Aku ada memberitahunya bahawa aku tidak keberatan jika dia mahu melakukan perkara itu lagi denganku,dengan syarat ketika di luar sekolah atau asrama.
Sejak kebelakangan ini juga nafsuku mudah terangsang.Ada juga aku cuba melawannya,tetapi pasti akan berakhir di tandas kerana aku terpaksa membuang benihku sendiri.Aku tidak mahu sering mengerjakan Azim di sini,kerana perkara itu bakal mendatangkan masalah yang lebih besar buatku di sini.
--------------------------------------------------------------
Cikgu Hafiz sedang menghidu spender Wafi yang dicurinya dari baldi yang diletakkan di bawah katil pelajar tingkatan 5 tersebut.Dari pengamatannya dia yakin spender itu kepunyaan Wafi meskipun pada awalnya dia berasa ragu-ragu.Menambahkan lagi kepuasan dirinya adalah spender RENOMA berwarna biru tersebut dipenuhi dengan bekas tompokan air mani milik Wafi.Spender itu diambilnya ketika dia membuat pemeriksaan pada setiap bilik pada waktu pagi hari persekolahan.Sebagai warden itu merupakan rutin hariannya.Bukan sahaja spender Wafi berada dalam simpanannya,spender milik Azim,Ashraff,Zulfakar dan Shazuan juga telah menjadi koleksi peribadinya.
Impian dia untuk menikmati tubuh Wafi seperti akan tercapai apabila dia telah ditugaskan oleh Cikgu Amin untuk mengiringi Wafi ke Majlis Hi Tea Kepimpinan Asrama di Bandar Melaka.Dia berharap kali ini Wafi tidak mewakilkan lagi Fakhrul seperti program sebelum ini.Meskipun mudah untuk dia mendapatkan Fakhrul,tetapi Cikgu Hafiz yakin bahawa mendapatkan Wafi adalah perkara paling berbaloi buat dirinya sepanjang bertugas di sini.
Otaknya kini ligat untuk dia mencari alasan supaya dapat membawa Wafi keluar sehari lebih awal supaya dia dapat bermalam bersama Wafi untuk 1 malam.Dia melihat harga penginapan di hotel tempat Majlis Hi Tea itu berlangsung.Harga bilik untuk 1 malam boleh tahan juga harganya bagi bilik berdua.Sekiranya dia benar-benar mahu menikmati tubuh Wafi,dia perlu memejam mata untuk membayar bilik berkenaan.
Fakhrul secara kebetulan terserempak dengan Shazuan ketika minum malam.Lantas Fakhrul mengambil tempatnya untuk menikmati minuman malam bersama Shazuan dan Ashraff.
"Sorang je bang?", soal Ashraff kepada Fakhrul yang sedang mencicah biskut ke dalam kopi.
"Selagi Bang Minul kau tak balik sini macam ni lah aku", keluhnya.
"Eh,abang pergi ke yang Hi-Tea tu?," Soal Shazuan pula.
"Biarlah Bang Wafi kau yang pergi, sekurangnya dia boleh lah sembang-sembang dengan Cikgu Hafiz tu.Dah berapa bulan Cikgu Hafiz kat sini langsung tak pernah sembang", Jawab Fakhrul.Dia seolah mengadu apa yang tersimpan di hatinya selama ini.
"Bang Wafi memang macam tu lah bang dari dulu.Kat sekolah lama kitorang pun dia jenis buat hal sendiri je," Beckup Ashraff.
"Haah,aku tau dia memang jenis macam tu.Dia okay cuma dia punya tak ambik tahu tu teruk sangat.Shazuan,
kau dah okay belum dengan dia tu?," Soal Fakhrul pula kepada Shazuan."Okay sikit dah,hari tu ada berborak dengan dia.Lepas tu tak nampak dah batang hidung dia", jawab Shazuan sambil menghirup minumannya.
"Wah,kau tak bagitahu pun kau dah berborak dengan dia", Celah Ashraff sambil mencebikkan bibirnya.
"Baru borak sikit je,belum macam dulu lagi.Aku pun tak tahu mood dia yang okay masa tu atau dia dah okay denyan aku." Jawab Shazuan lagi.
"Kau bagilah masa dekat dia Shazuan.
Kau pun tahu kan kenapa dia macam tu.Dia moody teruk lepas apa yang kau dengan Mira buat kat dia.Aku bukan nak ungkit,tapi aku rasa tak lama lagi dia mesti okay dengan kau." Kata Fakhrul memujuk dan menguatkan lagi semangat untuk Shazuan.
YOU ARE READING
ASRAMA 2009
RomanceKONFLIK BERLAKU PADA DIRIKU DAN BEBERAPA ORANG KAWAN SETINGKATAN BERKAITAN JAWATAN KEPIMPINAN ASRAMA. TAHUN TERAKHIR AKU BERADA DI ASRAMA SELAMA 5 TAHUN. DIINSPIRASIKAN DARI SEBUAH KISAH BENAR.