TEWAS

699 9 0
                                    

Azim memerhati jika masih ada penghuni lain yang masih belum tidur.Kemudian dengan berhati hati dia pergi ke katil Wafi yang bersebelahan dengan katilnya.Wafi sedang lena dibuai mimpi indah,ternyata wajah kepenatan terpancar jelas.Dengan perlahan dia meletakkan tangannya dan seterusnya meramas benjolan milik Wafi.

Wajah tampan Wafi ditenung dengan tajam oleh Azim.Entah mengapa dia tiba-tiba dia mempunyai perasaan terhadap lelaki.Dia seolah olah mahu merasai seperti mana yang Helmi lakukan kepadanya.Sudah lama dia cuba melawan perasaan ini tetapi dia gagal.Lebih teruk sekiranya dia melihat mana-mana penghuni biliknya yang menanggalkan baju pasti batangnya akan tegang.Tambah lagi apabila Wafi sekadar berspender sahaja di dalam bilik,itu menaikkan lagi rasa ghairahnya.

"Kau kenapa ni?", tegurku apabila aku merasai tangan Azim meramas batangku dari luar seluar.

"Tak ada apa bang.Abang boleh tolong Azim tak?", tanyanya ketika mengalihkan tangannya dari seluarku.

"Tolong apa pulak waktu pagi macam ni?", tanyaku lagi.Aku terus duduk memandang dia ketika itu.

"Bagi saya jilat batang abang,saya janji saya takkan bagitahu atau cerita benda ni kat sape-sape", kata Azim yang membuat aku terkejut.

"Baik kau tidur je la kat katil kau,dah lewat malam ni", jawabku ringkas.

"Tolong lah bang,kali ni je", rayu Azim lagi.Aku sebenarnya terkejut kerana sepanjang aku duduk di asrama,inilah kali pertama ada orang yang meminta izin untuk menghisap batangku.Apatah lagi permintaan ini datang daripada seorang junior.Sebenarnya aku terangsang juga apabila Azim meramas lembut batangku tadi.Tambahan pula memang sudah lama aku tidak memancutkan air maniku.

"Kau melancap je la Zim.Tak payah la sampai nak hisap batang aku atau batang orang lain.Tak yah la risau,aku bukan jenis buka cerita punya orang." Jawabku lagi.Aku terpaksa menolak meskipun aku mahu merasainya kerana aku sudah lama meninggalkan perangai tersebut.

Aku kembali baring dan mengiringkan tubuhku.Kemudian aku dapat merasakan Azim juga telah mengambil tempat dan berbaring disebelahku.Dia kemudian memelukku.Nafasnya ketika ini begitu kencang sehingga aku dapat merasa diriku begitu terangsang.Kemudian tangan kanannya yang nakal itu mula meramas batangku yang mulai tegang.

Aku cuba menghalang dengan mengalihkan tangannya,tetapi dia terus mencium leherku.Aku juga manusia biasa yang mempunyai nafsu,akhirnya aku tewas dan aku membiarkan sahaja tangannya memasuki seluarku.Dia menarik badanku seolah memberi arahan untuk aku mengiring mengadap wajahnya.Selepas itu dia terus menerkam bibirku dan aku sendiri melayannya.

Dia menyelubungkan diri kami berdua dengan selimut milikku,kemudian dia menurunkan wajahnya ke paras pinggangku.Aku dapat merasa dia mula melucutkan seluar dan spender yang aku pakai dan mula menghisap batangku.Aku berasa sangat kesedapan sekali ketika ini.Aku sendiri tidak pasti bilakah kali akhir aku merasakan nikmat ini kerana sudah lama aku meninggalkan perbuatan seperti ini.

Azim sememangnya pakar dalam menghisap.Mengigil tubuh dan punggungku menahan kesedapan.Sesekali terkeluar rintihan kenikmatan dari mulutku sendiri dengan suara yang perlahan.Aku mula merasakan cendawanku mula kembang dan akhirnya air maniku terpancut semuanya di dalam mulut Azim.

Azim hanya menjeling sahaja kepadaku sambil melemparkan senyuman manisnya kepadaku ketika kami terserempak di dewan makan tadi.Entah mengapa diriku berasa mahu melakukan sesuatu yang lebih dari malam tadi.Meskipun aku memancutkan air maniku dengan banyak,tetapi aku yakin masih banyak lagi air maniku yang berada di kantung telorku ini kerana sememangnya aku sudah lama tidak membuangnya.

Pintu dan tingkap sudah pun aku kunci,kini hanya aku dan Azim sahaja berada di dalam bilik ini.Ketika penghuni bilik yang lain berada di kelas untuk mengikuti kelas prep,aku pulang ke asrama dan meminta Azim mencuri masuk sekali denganku.Aku mula merangkul tubuh Azim yang putih melepak itu sambil mengigit manja putingnya.

Aku mula membasahkan batangku dengan air liur milik Azim.Aku juga mula melurutkan spender oren yang dipakai Azim dan kini punggungnya yang putih gebu sahaja kelihatan dihadapanku.Aku kemudian mengangkat tubuh Azim yg sudah bersedia untuk melayari bahteta kenikmatan dan kemudian aku menyilangkan kedua belah kaki Azim di pinggangku.

Batangku bersaiz 7 inci terus menusuk punggung Azim."Arghh arghh arghh suara Azim kesakitan mula kedengaran.Batangku masih belum memasuki sepenuhnya lubang Azim yg masih ketat itu.Aku tidak mahu mengalah,aku terus melajukan lagi hayunanku sehingga batangku masuk memenuhi lubang punggung Azim.Aku dapat merasa tangan Azim memelukku dengan kuat setiap kali henjutan,ini kerana aku yakin Azim menikmati kenikmatan yang sama seperti aku.

Batang Azim yg bersaiz 5 inci itu juga mula mengembang dan mula mengeluarkan mazi.Aku terus berahi dah melajukan hayunanku yg akhirnya terkena G-Sport Azim.Ketika itu Azim melakukan cengkaman yg kuat dan membuatkan air maniku terpancut ke lubang Azim.Air maniku turut meleleh dan jatuh ke atas lantai.Azim juga terpancut dan air maninya berselerak di badanku.

Aku meminta Azim mengotakan janjinya untuk tidak memberitahu atau menceritakan perkara ini kepada sesiapa.Azim hanya mengangguk faham dan tersenyum gembira.Ini memandangkan hasratnya untuk menundukkanku selama ini telah pun berjaya.Meskipun punggungnya berasa kesakitan kerana dihenjut olehku,terasa dia berasa puas kerana dapat merasai batangku yang bersaiz lebih besar daripada Helmi.

ASRAMA 2009Where stories live. Discover now